دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت كه از هیچ تیمی پیشنهاد ندارد و قطعا تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند.

ايسنا: شهاب گردان درباره شرایط کنونی این تیم و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم پس از پایان نیم فصل و تصمیم خود برای ماندن یا جدایی از سرخپوشان صحبت کرد.


* از شرایط پرسپولیس صحبت کن. پس از 17 بازی با 21 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفتید.
- همان طور که خودتان گفتید شرایط خوبی نداریم. تیم در رتبه دوازدهم است. در بازی آخر یک سه امتیاز ارزشمند را در خانه از دست دادیم و متاسفانه شرمنده هواداران شدیم.


* پس از دو بازی بار دیگر روی نیمکت قرار گرفتی.
- به هر حال مربی تصمیم گرفته بود که من را روی نیمکت بگذارد، صددرصد از این موضوع ناراحتم. اما من همه تلاشم را برای حضور در ترکیب ثابت کردم. دلیل تصمیم ژوزه را نمی‌دانم و خیلی دوست دارم که آن را بدانم.


* شاید به این خاطر که در دو بازی گذشته چهار گل دریافت کردی این تصمیم گرفته شد.
- فکر نمی‌کنم ارتباطی داشته باشد. دروازه‌بان که دیوار نیست، بالاخره گل می خورد و باید کارشناسی شود که آیا در چهار گلی که در بازی رفت خوردیم تقصیر من بوده یا نه. ما می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری هم بخوریم.


* بازیکنان پرسپولیس در روزهای گذشته نسبت به نتایج تیم واکنش نشان دادند و به نوعی به هواداران گفته اند که آنها مقصر این نتایج نیستند.
- من فکر می‌کنم این موضوع واضح است. هر کس در فوتبال باشد خودش می‌تواند قضاوت کند. نه باشگاه و نه بازیکنان هیچ کدام برای ژوزه کم و کسری نگذاشتند. اگر بازیکنی از ترکیب بیرون بود، بر خلاف سال‌های قبل هیچ حاشیه‌ای درست نکرد و هیچ بازیکنی هم کم کاری نکرد، اما خودتان می بینید که ما در پایان نیم فصل دوازدهم شدیم. به نظر من فرصت کافی برای این کادر فنی وجود داشته، اما باز هم تصمیم با مدیریت باشگاه است. البته من همین قدر هم به عنوان یک بازیکن زیاد صحبت کردم و اصلا بازیکن نباید درباره سرمربی نظر دهد. هر چند شرایط پرسپولیس خاص است و هواداران انتظار دارند که بازیکنان پاسخگو باشند.


* البته سید جلال حسینی هم که در تمام بازی‌ها برای پرسپولیس فیکس بازی کرد، از شرایط خود ناراحت است.
- در یک تیم همیشه ممکن است چند بازیکن از بازی نکردن ناراحت باشند، اما در پرسپولیس خیلی از بازیکنانی که فیکس هستند هم ناراضی‌اند در حالی که من در عمر فوتبالی‌ام چنین چیزی را ندیده بودم که یک بازیکن ثابت از شرایطش ناراضی باشد. واقعا نمی‌دانم علت آن چیست.


* همه دوست دارند بدانند شهاب گردان نیم فصل در پرسپولیس می‌ماند یا نه؟
- من از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم. یک پرسپولیسی‌ام و از کودکی دوست داشتم که به تیم محبوبم بیایم. حالا که آمده‌ام نهایت تلاشم را می‌کنم تا در ترکیب ثابت قرار بگیرم و بازیکنی نیستم که با چند بازی بیرون نشستن امید خود را از دست دهم. مطمئن باشید در پرسپولیس می مانم و جایی نمی روم.


* البته پیشنهادی از سپاهان داشتی.
- نمی‌دانم. باشگاه باید درباره این موضوع تصمیم گیری کند.


* قبول داری با صحبت‌هایی که برخی بازیکنان پرسپولیس پس از شکست به تراکتورسازی انجام دادند، این طور برداشت می‌شود که این بازیکنان از حضور ژوزه در تیم راضی نیستند.
- بحث ژوزه یا فرد غیر از او نیست. ما همه به خاطر پرسپولیس بازی می‌کنیم و کاری نداریم که مربی تیم چه کسی است. برای خود من تفاوتی نمی‌کند که پدرم سرمربی پرسپولیس باشد یا ژوزه. به عنوان بازیکن کارم را انجام می‌دهم. هر کس مربی باشد برای من فرقی نمی‌کند، اما بدون شک مربی در یک تیم خیلی تاثیرگذار است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب داغ ورزشی:
کروش: اول صعود کنیم، بعد لو می‌دهم چه کسی اطلاعات ما را به قطر فروخت
اولین تصاویر از خانواده 3 نفره مسی
نمایندگان ایران حریفان آسیایی خود را شناختند/ استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا
کارلوسکروش: در این ۶ ماه باید بردن و صعود به جام جهانی را تمرین کنیم/ بازیکن ۳۱ ساله ای دعوت کردم که تجربه بین المللی ندارد!