ما در كميته فنی و جلسه قبلی اين كميته تصميم گرفتيم تا نيم فصل تحمل كنيم و ارزيابی دقيقی در نيم فصل داشته باشيم.ما طبق قرارمان عمل كرديم با برگزاری جلسه بلافاصله به قول مان عمل كردیم.

گل:محمد رويانيان در گفت و گو با بخش خبري 18:45 شبكه سوم سيما در خصوص برنامه هايي كه در سفر اروپايي اش انجام داد گفت:من الان درفرانكفورت هستم اما 5-4 روز در ايتاليا بودم .ما با آث ميلان قرار خوبي داشتيم  و برنامه هايمان خوب پيش رفت.من بازي آث ميلان را هم از نزديك در ورزشگاه سن سيرو ديدم .ضمن اينكه موفق شديم ورزشگاه تازه تاسيس يوونتوس را هم ببينيم و برنامه ريزي هايي براي ساخت ورزشگاه  خانگي پرسپوليس داشته باشيم. كلا برنامه هاي خوبي را پيگيري كرديم از جمله بازديد از كمپ ها و آكادمي ها  اما مهمتر از همه همكاري با باشگاه آث ميلان بود كه موفق شديم 45 دقيقه با آقاي گالياني صحبت كنيم.كلا ما 3-2 روز در كنار آث ميلاني ها بوديم.

وي همچنين گفت:ما در فرانكفورت نمايندگي انحصاري باشگاه پرسپوليس را داير كرديم كه از دو هفته ديگر شروع به كار خواهد كرد.

رويانيان در خصوص بركناري مانوئل ‍ژوزه هم گفت:طبيعتا نتيجه اي كه در نيم فصل  گرفته شده  دلخواه ما نبوده  و مانوئل بايد جواب بدهد.ما اين نتايج را نمي پسنديم و ايشان وظيفه دارد پاسخگو باشد.اتفاقا ايشان همراه با همسرش به تهران آمده ولي فعلا خواسته ايم در تمرينات شركت نكند تا روز دوشنبه در باره اش تصميم گيري شود.البته اين كار براي ما سخت و تلخ  بود ولي بايد انجامش مي داديم چون وضعيت فعلي تيم بايد تغيير كند.

وي ادامه داد:ما در كميته فني و جلسه قبلي اين كميته تصميم گرفتيم تا نيم فصل تحمل كنيم  و ارزيابي دقيقي در نيم فصل داشته باشيم.ما طبق قرارمان عمل كرديم  با برگزاري جلسه بلافاصله به قول مان عمل كرديم.

رويانيان در پاسخ به اينكه گزينه هاي داخلي و خارجي مطرح شده در رسانه ها را تاييد مي كند يا نه گفت:گزينه هاي زيادي مطرح شده  ولي فعلا قطعي نيست.

وي درخصوص ليست مازاد پرسپوليس هم گفت:مربي ما يك ليست را داده و 5-4 نفر را نخواسته كه تقريبا با آنها صحبت شده  است.

وي همچنين گفت:در ايتاليا هم صحبت هايي شد و 3-2 بازيكن ما را مي خواستند كه مذاكرات اوليه در اين خصوص انجام شده است.

رويانيان در خصوص بازيكنان جديد پرسپوليس هم گفت:ما فعلا رضا حقيقي و عادل كلاه كج را تقريبا گرفته ايم  و يك هافبك كناري را هم مد نظر داريم كه يا داخلي است يا خارجي.درباره اين بازيكن هم در حال مذاكره ايم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
رده بندی پرسپوليس و استقلال در بين تيم های جهان
تصاویر جشن پایان دوران فوتبالی دیوید بکهام
رحیمی:دستور از جای دیگری رسید که بازی استقلال را لغو کردند
مشكل مالی عماد رضا با سپاهان حل شد