مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مدتی است که فوتبال ما نتیجه نمی گیرد و این مشکل فقط مربوط به مسابقات غرب آسیا نیست.

باشگاه خبر نگاران:خداداد عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی در مسابقات غرب آسیا 2 تساوی مقابل عربستان و بحرین به دست آورد که نتایج خوبی نیست البته مدتی است که فوتبال ما نتایج خوبی نمی گیرد و فقط مربوط به مسابقات غرب آسیا نیست. این مسائل را همه می دانند و نیازی به گفتن نیست به هر حال نتایج ما قابل قبول نبود و امیدوارم شرایط فوتبال ما بهتر شود.

مهاجم سابق تیم ملی کشورمان افزود: کی روش چرا در مسابقات غرب آسیا روی نيمکت ملی نمی نشیند؟ مگر او سرمربی تیم ملی نیست؟ نمی دانم چرا کی روش روی نیمکت تیم ملی در مسابقات غرب آسیا نمی نشیند و دلیلش را باید از خودش بپرسید؟ مگر می شود سرمربی تیم ملی روی نیمکت ننشیند؟ برای من هم جالب است البته شاید کی روش می خواهد عملکرد بازیکنان تیم ملی را از بالا ببیند؟

وی در ادامه گفت: تیم منتخب لیگ را به غرب آسیا فرستاده اند و این اتفاق اصلا برای فوتبال ما خوب نیست چون آینده فوتبال ما را جوان ها می سازند؛ ای کاش تیم ملی جوانان یا امید را برای این مسابقات می فرستادند من اگر بودم تیم ملی امید را به مسابقات غرب آسیا می فرستادم چون آنها آینده فوتبال ما را می سازند.

عزيزي اظهار داشت: کی روش اعلام کرده این بازیکنان را به مسابقات غرب آسیا برده تا فوتبال بین المللی را تجربه کنند اما بردن این تیم به غرب آسیا به چه دردی می خورد وقتی کی روش در بازی های رسمی تیم ملی به آنها بازی نمی دهد چه فوتبال بین المللی می خواهند یاد بگیرند؟ به نظر من ما باید روی جوانها کار کنیم تا آینده فوتبال ایران را بسازند.

*من این روش کی روش را نمی پسندم

وی افزود: قرار است مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال تشکیل شود شنیده ام که این جلسه برای برکناری یا قبول استعفای کفاشیان تشکیل می شود بالاخره در فوتبال ما خیلی چیزها رخ مي دهد که اتفاقی نیست. همچنين در رابطه با تشکیل مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال نظری ندارم چون نمی دانم چرا این اتفاق قرار است در فوتبال ما بیفتد.

مهاجم سابق تيم ملي کشورمان تصريح کرد: در فوتبال ما که ناپاکي زیاد است حداقل کفاشیان آدم سالم و سلامتی است به نظر من سالم بودن، تنها حسن کفاشیان است وقتی در این فوتبال هیچی وجود ندارد، حضور یک آدم سالم مثل کفاشیان برای ریاست فوتبال نعمت است.

عزیزی در پایان گفت: نمی دانم اگر کفاشیان از فوتبال ما برود چه کسی می تواند رئیس فدراسیون مي شود؟ مشکل فوتبال ما رئیس نیست چون نمي توانيم پيش بيني کنيم که اگر رئیس فدراسیون فوتبال عوض شود وضعیت بهتر مي شود؛ مشکل فوتبال ما از پایه است و اگر به فوتبال پایه توجه نکرده و در این قسمت سرمایه گذاری نکنیم و زحمت نکشیم فوتبال ما بهتر نمی شود و همین وضعیت بدی که داریم ادامه خواهد داشت.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:yjc.ir


مطالب داغ ورزشی:
گاف جدید فدراسیون فوتبال
زلاتان: اگر مسی توانسته 86 گل بزند، من 90 تا می زنم!
دنیزلی:به پیشنهاد پرسپولیس فکر می کنم اما پیشنهادی به من نشده
توضیحاتی درباره کریم باقری و یحیی گل محمدی/ خبری که عادل فردوسی پور به اشتباه آن را مصاحبه تلقی کرد!