چهار بازیکن جدید استقلال در ترکیب این تیم مقابل تيم فوتبال سايپا قرار گرفتند.

جام نیوز:حسن اشجاری ، فرزاد حاتمی، عباس محمدرضایی و ويسنته آرزه كاماچو که به تازگی به استقلال آمدند در ترکیب اصلی این تیم مقابل سایپا قرار گرفتند.


* پیش از آغاز بازی برای روح هوادار مرحوم استقلال رفعتی ساجدی که در بازی با داماش از دنیا رفت فاتحه‌ای قرائت شد.


* سیاوش اکبرپور به دلیل مصدومیت در فهرست 18 نفره استقلال نیست.


* محمد خرمگاه، دکتر نوروزی، علی امیری، مهدی فنونی زاده، ستار همدانی، کریم بوستانی  و ایمان عالمی در جایگاه ویژه حضور داشتند.


* مجتبی جباری که در نیمه دوم به بازی آمد در دقیقه 30 مسابقه از روی نیمکت به رختکن رفت و در نیمه دوم وارد ترکیب اصلی شد.


* آرش برهانی پس از به ثمر رساندن دومین گلش تصویر این هوادار استقلال را نشان داد. تماشاگران منحصر به استقلال در این بازی نیز علیه عادل فردوسی‌پور شعار دادند و مهاجم دو گله تیم‌شان را آرش آقای گل نامیدند.


* از حواشی جالب این دیدار نیز می توان به اشتباه گوینده ورزشگاه در اعلام تعویض سایپا اشاره کرد. در این بازی نام خانوادگی حمیدرضا لطف‌الله نژاد از طریق بلندگوی ورزشگاه حمید صیف‌الله نژاد نامیده شد. همچنین اسم این بازیکن در لیست فدراسیون به همین شکل درج شده بود.

 

* هواداران استقلال به شدت مدیر عامل باشگاه خود، علی فتح الله زاده را مورد تشویق قرار دادند. آنها با شعار "سردار یادت باشه، حاجی سرورته" از مدیرعامل باشگاه خود تمجید کردند.


* آرش برهانی بعد از به ثمر رساندن گل سوم استقلال به سمت پرچم کرنر رفت و با در دست گرفتن آن مثل یک میکروفون شروع به خواندن کرد(!) که این شادی گل هم در نوع خود قابل توجه بود.


* هواداران با شعار "استقلال امیرخان همینه، همینه" تیم مجبوب خود را مورد حمایت قرار دادند.


* هواداران استقلال علیه عادل فردوسی‌پور شعار دادند و او را عادل پرسپولیسی صدا کردند. آنها همچنین علیه پرسپولیس شعار داده و می‌گفتند« پرسپولیس قهرمان در لیگ برتر بمان». همچنین این هواداران برای لحظاتی برعلیه علی پروین مدیرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز شعار دادند.

 

* طرفداران استقلال به عباس محمد رضایی لقب عباس ممد اوزیل را دادند. همچنين هواداران استقلال با كنايه به رقيب پايتخت نشين علی دایی را مورد تشویق قرار دادند.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
حقیقی: مگر مهدوی‌کیا سال اول موشک هامبورگ شد؟/ به من فرصت دهید
پشت پرده تاسف بار دعوت یک بازیکن به تیم ملی فوتبال
توافق اولیه هافبک دورگه تیم ملی با پرسپولیس
تماس قلعه‌نویی با نیکبخت/ بزرگوار پاشو بیا استقلال