گهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان استقلال است اما هنوز مکان برگزاری این بازی مشخص نیست.

گل: تیم فوتبال گهر پس از صعود به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی باید به مصاف استقلال برود. طبق قانون جام حذفی، تیم‌هایی که در این مرحله میزبان بوده اند،پس از صعود میزبان می شوند و بلعکس.با این شرایط گهری ها که امروز مهمان استقلال اهواز بودند در مرحله بعد باید پذیرای استقلال تهران باشند.
آبی پوشان امروز در ورزشگاه آزادی از سایپا استقبال کردند و موفق شدند این تیم را با 4 گل درهم بکوبند. اما مشکلی که گهری ها از ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم کرده اند آماده نبودن ورزشگاه و عدم شرایط مطلوب برای میزبانی مسابقات است.به همین دلیل هم آنها مسابقاتی را که میزبان هستند را در تهران برگزار می کنند.
رضا آیت الله زاده مدیرعامل این تیم می‌گوید این دفعه شرایط فرق می کند و آنها مي‌خواهند در ورزشگاه خانگی خودشان میزبان باشند: «اگر قانون را تغییر ندهند ما باید در بازی بعد میزبان استقلال باشیم. شک نکنید اکر این بار بهانه بیاورند مقابل استقلال بازی نخواهیم کرد.» او این را گفت و ادامه داد:«ورزشگاه خرم آباد آماده شده است و به تایید نماینده سازمان لیگ هم رسیده است. دیگر بهانه ای نیست و ما در مرحله بعدی جام حذفی و در ورزشگاه تختی از استقلال پذیرایی خواهیم کرد.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
رکورد مسی را فراموش کنید!/ ۱۰۷ گل برای چیتالو+عکس
کفاشیان خطاب به عابدینی: صبر کنید، در مجمع خودم استعفا می‌دهم
تکرار ضربه‌عقرب توسط عجیب‌ترین دروازه‌بان تاریخ + فیلم
به آنهایی که می‌گویند مدیرفنی یعنی کشک، کاری ندارم!