این مساله می تواندرابطه مانوئل با گل محمدی را هم تحت تاثیر قرار دهد و مانوئل می تواند بنا به حق قانونی خود از نظرات او نیز استفاده نکند!

گل: بحث کنار گذاشتن مانوئل زوزه از سمت سرمربیگری  پرسپولیس پیچیده تر از آن چیزی بود که بسیاری از هواداران  و حتی مسوولان باشگاه پرسپولیس تصورش را می کردند.
 
البته با توجه به خصوصیات اخلاقی مانوئل و  لجباز بودنش   والبته مصاحبه های او که همیشه تاکید داشت در هر حالتی استعفا نمی دهد و برکناری او اشتباه بزرگی است می شد به این نقطه هم فکر کرد.حالامانوئل ژوزه به هیچ وجه حاضر به فسخ قرارداد به صورت توافقی نیست و  به نظر می رسد محمد رویانیان و باشگاه پرسپولیس با چالش بزرگی مواجه شده اند که رسیدن به جواب  و حل این مشکل پیچیده و دشوار به نظر می رسد.
 
مانوئل ژوزه بعد از سه جلسه طولانی با محمد رویانیان حاضر به فسخ قرارداد نشده  و هیچ تمایلی برای جدایی از پرسپولیس به صورت توافقی ندارد.همین مساله باعث شده تا شکری مشاورحقوقی باشگاه پرسپولیس از به بن بست رسیدن مذاکرات بگوید و اینکه مانوئل همچنان سرمربی پرسپولیس باقی خواهد ماند.
 
شکری گفته اگر مانوئل حاضر به فسخ قرارداد خود نشود  باید مسوولیت تمام نتایج را قبول کند که در واقع حتی اگر این جمله معنای حقوقی داشته باشد در باب فوتبال تعبیر چندان درستی نخواهد داشت.
 
دراین میان این سوال مطرح می شود که مسوولیت پذیری ژوزه در قبال نتایج تیم زمانی که او برگردد و کارش را انجام دهد  چه اتفاق جدیدی را رقم می زند و مگر در 17 هفته قبل این مربی مسوولیت نتایج خود را نپذیرفته بود؟
 
از طرفی  بینی اینکه مانوئل دوباره برگرددو روی نیمکت بنشیند برای هواداران و بازیکنان قابل قبول نخواهد بود و باورش دشوار به نظر می رسد.حتی اگر مانوئل حضور دستیاران نزدیک به گل محمدی را بپذیرد  افرادی مثل حسین عبدی و کریم باقری  حاضر نیستند در چنین شرایطی کار کنند چرا که سرمربی تصمیم گیرنده نهایی است و اگرمانوئل از آنها کمکی نخواهد حاضر نیستند در کادر فنی باشند.
 
این مساله می تواندرابطه مانوئل با گل محمدی را هم تحت تاثیر قرار دهد و مانوئل می تواند بنا به حق قانونی خود از نظرات او نیز استفاده نکند!
 
از طرفی بعد از اعلام خبر اولیه مبنی بر کنار گذاشن مانوئل برخی بازیکنان علیه او مصاحبه کردند  و اگر مانوئل به نیمکت تیم برگردد شرایط برای این نفرات هم خوب نخواهد بود و اوضاع تیم کلابهم می ریزد.با بررسی این مسائل و جزئیاتش به نظر می رسد بازگرداندن پیرمرد به تیم نشدنی است اما راه ساده تر یعنی اخراج هم ظاهرا غیر ممکن به نظر می رسد.
 
در چنین شرایطی  ظاهرا باشگاه حاضر نیست مبلغ باقیمانده از قرارداد ژوزه-حتی اگر 50 درصد قرارداد یکساله او درست باشد-را پرداخت کند و اخراج کردن مانوئل امری  فوق العاده دشوار به نظر می رسد.تمام این مسائل چالشی برای رویانیان و باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده و به نظر می رسد رویانیان همچنان در پی بررسی اخراج کم ضرر مربی پرتغالی است اما آیا راهی باقی مانده که مرور نشده باشد؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
گاف جدید فدراسیون فوتبال
زلاتان: اگر مسی توانسته 86 گل بزند، من 90 تا می زنم!
دنیزلی:به پیشنهاد پرسپولیس فکر می کنم اما پیشنهادی به من نشده
توضیحاتی درباره کریم باقری و یحیی گل محمدی/ خبری که عادل فردوسی پور به اشتباه آن را مصاحبه تلقی کرد!