مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «بازیکنان بی انضباط زیادی داریم، اگر رفتارشان را اصلاح نکنند برخوردی جدی با آنها خواهم کرد.»

باشگاه خبر نگاران:محمد رویانیان در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «جلسه ای با گل محمدی و دستیارانش برگزار کردیم که جلسه خوبی بود و برنامه های آینده تیم و اشکالاتی که وجود داشته جلسه برگزار کردیم.»


وی اضافه کرد: «برخوردی که با مربی تیم شد از نظر من به حق نبود و این را بگویم پرسپولیس دچار بیماری شده و من هم گرفتار این بیماری شدم. بی شک یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس بازیکنان هستند، چه از نظر انضباطی و چه از لحاظ نوع رفتار و سطح توقع بالا و اشکالاتی در بازیکنان وجود دارد که باید برطرف شود.»


مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: «فشارهای روی سکو باعث شد من یک سرمربی و کادرش را جابجا کنم و به هواداران می گویم اشکال از سمت بازیکنان هم هست. بازیکنان پرسپولیس حرفه ای نیستند و توقعات عجیب و غریب دارند. من نبود احترام به مربیان را ریشه کن می کنم.»


وی در ادامه هشدار جدی به بازیکنان اضافه کرد: «من این کار تلخ را کردم ولی بازیکنان بدانند مشکل بعدی آنها هستند و من به آنها هشدار می دهم و عمل می کنم. رفتار 6 ماه گذشته بازیکنان بررسی شده و رفتار نیم فصل دوم آنها نیز بررسی خواهد شد و اگر مشکل خاصی باشد عمل می کنم.»


رویانیان در خصوص علت تأخیر در انتخاب سرمربی گفت: «علت تأخیر اعلام نام سرمربی این بود که من وقت کم آوردم و این را بگویم که هر وقت با مانوئل به توافق رسیدیم سرمربی جدید معرفی می گردد.»


وی در خصوص تعداد دستیاران گل محمدی افزود: «اینکه مربیان پرسپولیس زیادند مشکلی پیش نمی آید. مانوئل با دستیاران خود پنج نفر بودند این که دستیاران ژوزه زیاد باشند خوب نیست ولی نیاز داشتیم چنین کاری بکنیم.»




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:yjc.ir


مطالب داغ ورزشی:
مرگ دردناک اسکی باز کانادایی+عکس
پشت پرده سقوط مس سرچشمه چه بود؟/ فرود 8 میلیارد تومانی
آغاز «بازی کثیف» بحرین برای حذف تیم ملی فوتبال ایران
استقلال یا پرسپولیس مقصد بعدی قوچان نژاد