کسی که ندید! ما هم میگیم ندیدیم! ;-) ضرغامی هم که اون وقت شب حتماً خواب بوده! دهن ما هم قرصه! اگه هم به گوش مسئول ها رسید یه طوری توجیهش کن! مثلاً بگو دقیقه 88 یکهو سال اوکراینی ها تحویل شد و اونها به همین دلیل روبوسی کردن!

 عصر ایران: بعد از بازی اوکراین و انگلیس 3 نفر توبیخ شدند!

نفر اول: داور خط!

اوکراینی ها در بازی با انگلیس توپشان از خط دروازه رد شد و با آنکه این بازی ها با حضور شونصدتا داور برگزار می شود گل این بدخت ها را هیچکدام از این داورها ندیدند!



- آدم کار به این راحتی گیرش بیاد و اینقدر قدرنشناس باشه! فک کن! یک پرچم بدن دستت بگن واستا اینجا هر وقت توپ از خط رد شد پرچم رو بده بالا! اونوقت همین یک کار رو هم انجام ندی و در حین بازی اصلاً خیالت نباشه که تیم مقابل داره حمله می کنه!

- هر چند هدف اصلی یوفا برای اضافه کردن 2 داور به عنوان داور خط به خاطر اشتغالزایی بوده اما در کل رویشان کم شد! تا اینها باشند از خودشان قانون اختراع کنند!

*****

نفر دوم: اون آقایی که پشت سیستم نشسته و وقتی کارگردان بیشعور اروپایی بعضی صحنه ها رو نشون میده باید صحنه آهسته ی گل نشون بده!

- کسی که ندید! ما هم میگیم ندیدیم! ;-)  ضرغامی هم که اون وقت شب حتماً خواب بوده! دهن ما هم قرصه! بالاخره شما هم حق داری دیگه، درک می کنیم، دقیقه 88 بازی بود و شما خسته بودی، شاید هم رفته بودی یک لیوان چای بزنی توی رگ، پشت دستت رو بو نکرده بودی که این تماشاگرهای اوکراینی در انتهای بازی با اینکه داشتن حذف می شدن حال و حوصله ی ابراز احساسات به هم رو داشته باشن!

- اگه هم به گوش مسئول ها رسید یه طوری توجیهش کن! مثلاً بگو دقیقه 88 یکهو سال اوکراینی ها تحویل شد و اونها به همین دلیل روبوسی کردن!

- اصلاً بهتره خوشبین باشیم! شاید اون دوتا با هم نامزد بودن و یا اینکه قصد ازدواج داشتن! حالا شما هم اینقدر گیر نده! منکه نمیگم چی توی شبکه ی 3 دیدم! شما هم نگو!

*****

نفر سوم: گزارشگر بازی

ایشون به این دلیل توبیخ می شن که گزارششون از بازی چندان سرگرم کننده نبود و به میزان لازم گاف نداشت! ما در اینجا تنها به یکی از گاف های ایشون اشاره می کنیم:

بعد از اینکه توپ اوکراینی ها از خط دوازده رد شد و هنوز تصاویر آهسته نشان داده نشده بود؛ مجری گفت: "به احتمال زیاد توپ گل نشده، چون اگه شده بود اوکراینی ها خیلی بیشتر اعتراض می کردند!" البته این حرف ایشون در صورتی بیان شد که بازیکنان اوکراین از شدت اعتراض به داور در حال خودکشی بودند(!) و فقط مونده بود مربی اوکراینی ها بیاد کله اش رو از دست داور بکوبونه به تیر دروازه! بعدش هم از کی تا حالا ملاک گل شدن یا نشدن توپ، اعتراض ِ بازیکنان بوده و ما نمی دونستیم؟! عجب!

بعد از چند دقیقه، صحنه ی آهسته رد شدن توپ از خط دروازه ی انگلیسی ها نشان داده می شود؛ و بعد تصاویر کلوزآپ بازیکنان و مربی اوکراین که در حال اعتراض هستند پخش می شود. گزارشگر بازی می گویند: "همونطور که می بینید توپ از خط رد شد و همه ی بازیکنان اوکراین به اشتباه داور اعتراض کردند!" عجب!! پس اعتراض هم کردند!!





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
asriran.com

مطالب داغ ورزشی:
اتاق ویژه کریس رونالدو در هتل تیم ملی پرتغال /عکس
حمایت از علی کریمی با نصب بنر در تمرین پرسپولیس / عکس
مازیار زارع و پژمان نوری در صف مستقبلین مالک جدید ملوان /تصاویر
کاپیتان استقلال به فولاد خوزستان پیوست