مربی سابق رئال در صحبت هایی به انتقاد از ترکیب تیم مورینیو در دیدار رفت با بارسا در جام حذفی پرداخته است که البته با پاسخ سخنگوی سرمربی رئال همراه بوده است.

گل: شوستر: ترکیب مورینیو برای دیدار رفت، نوعی وحشیگری بود
 برند شوستر، سرمربی سابق رئال مادرید در صحبت هایی به انتقاد از تاکتیک های مورینیو در دیدار رفت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا پرداخت.
شوستر در گفت و گو با "اوندا دپورتیوو مادرید" با اشاره به ترکیب رئال در دیدار رفت دو تیم در جام حذفی در ورزشگاه برنابئو گفت: «آن روز همه ما، چه کسانی که بیشتر رئال را می شناختند و چه آنهایی که اطلاعات کمتری از این تیم داشتند، معتقد بودند که این ترکیب، به نحوی وحشیگری است. یک وحشیگری، بی رحمی یا هرچیزی که می خواهید بدون بی احترامی به کسی، اسمش را بگذارید.»
شوستر ادامه داد: «با اطلاع یافتن از ترکیب تیم رئال در این بازی گفتم: "این فوق العاده است." کسی نمی دانست که در آنجا چه خواهد گذشت. من برایم جالب بود و دوست داشتم بدانم که مربی می خواهد از این تیم چه بازی ای بگیرد. یک بازیکنی که مدت ها بود بازی نکرده بود؛ په په را می گویم؛ در مرکز زمین... این اتفاق عجیبی بود و زمان حذف کردن بارسا از راه رسیده بود. واقعا حیف شد. چون در بازی برگشت، تیمی را دیدی که می توانست در مصاف های تک به تک هم موفق باشد. اگر موقعیت هایی را از دست می دهی، نباید به داور غر بزنی.»
البته مربی آلمانی، قهرمانی لالیگا را از آن کهکشانی ها می داند: «جام سفید است و به نظر من بارسلونا هنوز تلاشش را می کند. مادرید به خوبی در بازی هایی که مقابل بارسا نبود، به پیروزی رسید؛ هرچند که بارسایی ها اخیرا به واکنش نشان دادن پرداخته اند و این عجیب است. باید در نظر داشت که ریتم فوتبال بارسا ریتم خوبی است و آنها کیفیت لازم برای بازگشت به جریان بازی ها را دارند. البته من گفته بودم که می توان بدون شکست دادن بارسا هم قهرمان شد.»
 

* پاسخ سخنگوی مورینیوبه شوستر: وحشیگری این است که به ترکیه بروی و افراد را فریب دهی
الادیو پارامس در صفحه توئیترش، پاسخ اظهارنظر برند شوستر را داده است.  الادیو گفته: «وحشیگری این است که بگویی که برد در نیوکمپ کار غیرممکنی است. با این صحبت همه چیز گفته شده و نشان می دهد که چرا هیچ تیمی او را (به عنوان مربی تیمش) نمی خواهد. شاید به همین خاطر است که او اینقدر در مورد مورینیو صحبت می کند. باید ببینیم که آیا تیم پرت و گمنامی او را به مربیگری می گیرد یا نه.»
البته صحبت های جنجالی سخنگوی مورینیو به همین جا ختم نشد و او در ادامه گفت: «وحشیگری این است که به ترکیه بروی و افراد را فریب دهی، برسر جلسات تمرین نروی، دیر به ورزشگاه برسی، مقابل تمام تیم ها ببازی و زمانی که از تیم خداحافظی می کنی، آن تیم را از خوشبختی دور کرده باشی. ولی مورینیو تا زمانی که به استراحت می پردازد، مربی تیم است و نه مثل او (شوستر).»
الادیو ادامه داد: «وحشیگری انتقاد رسانه ای از یک همکار حرفه ای است. همکار؟ خب، اگر قبول کنیم که شوستر هم یک مربی است. می بایست از او شکایت می شد و این پول صرف احداث درمانگاهی برای کمک به بیماران روانی می شد.»
البته او در بخش پایانی صحبت هایش توضیحاتی را هم ارائه کرد: «الان، من به عنوان سخنگوی مورینیو صحبت نمی کنم. من یک انسان آزاد هستم و حق دارم که نظراتم را ابراز کنم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزش:
روبرتو کارلوس برای عیادت مارادونا به باشگاه الوصل دبی رفت+عکس
پوستر روز-پپ گواردیولا بهترین مربی سال 2011
آقای ساعی ؛ آقای خادم چطور دم المپیک فیل تان هوای ورزش کرده؟
استخدام جادوگر برای جلوگیری از بارش باران!
واکنش های تند به حرکت خشن په په / رونی:تو یه احمقی!