رانیری با نتایج ضعیفی که گرفت از اینتر جدا شد.

گل: باشگاه اینتر از طریق سایت خود اعلام کرد که با کلودیو رانیری قطع همکاری کرده است و آندره‌آ استراماچونی، مربی جوانان را جایگزین او ساخته.

این مربی 60 ساله پس از نتایج ضعیفی که با اینتر گرفت زیر انتقادات شدیدی قرار داشت.

اینتر با رانیری از لیگ قهرمانان کنار رفت و در سری آ هم هشتم است و بخت اندکی برای رسیدن به رقابت‌های اروپایی سال بعد دارد. باخت مقابل یوونتوس در دربی ایتالیا هم بر مصائب اینتر افزود. این هشتمین باخت اینتر در سال 2012 بود.

در بیانیه باشگاه آمده است: «رییس موراتی و تمامی اعضای اینتر از کلودیو رانیری و همکارانش به دلیل حرفه‌ای بودن و تعهدی که در این ماه‌ها داشتند تشکر می‌کند.

باشگاه اینتر اعلام می‌کند که تیم را به آندره‌آ استراماچونی، مربی جوانان اینتر سپرده است. او فاتح اولین دوره رقابت‌های نسل بعد شد.»

رانیری در سپتامبر جانشین جیان‌پیرو گاسپرینی شده بود. اینتر با گاسپرینی در رده هفدهم جدول قرار داشت ولی با رانیری جان تازه‌ای گرفت. اما 9 بازی بدون برد اینتر باعث شد آینده رانیری در این باشگاه به خطر بیفتد، چرا که باشگاه نمی توانست تحمل کند که فصل بعد در اروپا نباشد.

گفته می‌شود استراماچونی تا پایان فصل مربی اینتر می‌ماند تا این که مربی جدیدی بیاید که احتمالا آندره ویلاش-بواش خواهد بود.

از والتر ماتزاری از ناپولی و فرانچسکو گوییدولین از اودینزه هم در هفته‌های گذشته به عنوان مربی اینتر اسم برده شده اما هر دو نفر گفته‌اند به اینتر نخواهند رفت.

همچنین مذاکرات با مارسلو بیلسا ادامه دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
خودرو زیبای کریس رونالدو با جرثقیل حمل شد ؛ تصاویر
نصرتی: دنبال قاتل بروسلی نگرديد!/ خودم دوباره گل صعود به جام جهانی را می زنم
گزارشی از سطح دستمزد مربيان فوتبال جهان
کی روش: قوچانی نژاد به درد تیم ملی می خورد