سایت بلیچر ریپورت در گزارشی به معرفی ۵ چهره جنجالی رقابت‌های جام ملت‌‌های اروپا پرداخت.


فارس: معمولا همه تیم‌ها یک نمونه از این بازیکنان را دارند، بازیکنانی که با اخطار گرفتن، اخراج شدن و خشونت خود فوتبال را بیش از همیشه غیرقابل پیش‌بینی می‌کنند. این بازیکنان فلسفه خود را دارند.

حتما شما هم این نوع بازیکنان را می‌شناسید که وقتی پا به درون زمین می‌گذراند باید منتظر یک آتش‌بازی واقعی باشیم.

در اینجا 5 نفر از جنجالی‌ترین بازیکنان حاضر در یورو 2012 را معرفی کرده‌ایم.

په‌په (ملیت: پرتغالی)

اگر شما با کارهای په‌په آشنا نیستید، احتمالا با فوتبال بین‌المللی بیگانه هستید. اما نگران نباشید، خیلی زود همه ‌چیز را یاد می‌گیرید.

ساده بگوییم په‌په، مدافع 29 ساله پرتغال و رئال مادرید، یک دیوانه است.

وی 9 کارت زرد و یک کارت قرمز در این فصل حضورش در لالیگا دریافت کرده است و اغلب سزاوار دریافت این اخطارها بوده است.

به بازی‌هایی که په‌په در آنها بازی کرده، نکاه کنید و اگر خوش‌شانس باشید بعضی از کارهای این چنینی او را مشاهده خواهید کرد.

  ایگور دنیسوف (ملیت: روسیه)

ایگور دنیسوف به ندرت با تصمیمات داوری موافق است و تاکنون هم‌تیمی نداشته که با او جر و بحث نکرده باشد. این بازیکن روسی پیش از یورو 2008 با والری کارپین، سرمربی اسپارتاک مشکل پیدا کرد و سپس این جدال‌ها به هم‌تیمی‌ها، یکی از مأموران امنیتی و یکی از مأموران راهنمایی و رانندگی نیز کشیده شد.

  نایجل دی یونگ (ملیت: هلند)

لگد معروف دی یونگ در فینال جام‌جهانی 2010 به سینه ژابی آلونسو از اسپانیا را دیده‌اید؟ متأسفانه این تنها بی‌احتیاطی هافبک منچسترسیتی و هلند نبوده است. کافی است از استوارت هولدن بپرسید.

استوارت هولدن، مدافع آمریکایی بولتون، درجریان بازی دوستانه کشورش مقابل هلند پایش شکست و حداقل تا 6 هفته خانه‌نشین شد. در این بازی که درنهایت هلند 2- یک در آمستردام آن را برد، هولدن به خاطر تکل شدید نایجل دی یونگ مصدوم و از زمین خارج شد.

ماریو بالوتلی (ملیت: ایتالیا)

جنجالی بودن ماریو بالوتلی همیشه به معنای خشونت وی نیست. بلکه می‌توان از این کلمه برای توضیح کودنی و مسخرگی وی نیز استفاده کرد.

مهاجم تیم ملی ایتالیا که هنوز تنها 21 سال سن دارد، برای پرتاب دارت به سوی هم‌تیمی‌ها، رفتار غیراخلاقی، تصادف و آتش زدن خانه‌اش تیتر روزنامه‌ها را بارها به خود اختصاص داده است.

و سپس جنجال‌هایی که در زمین مسابقه خلق می‌کند.

زلاتان ایبراهیموویچ (ملیت: سوئد)

زلاتان ایبراهیموویچ به بلندی قدش بی‌نظم و جنجالی است.

وی در سال 2004 رافائل فان در فارت، هم‌تیمی خودش در آژاکس را مصدوم کرد که بسیاری آن را تعمدی می‌دانند. این دو هنوز هم با هم دشمنی دارند.

در آوریل 2011 وی به دلیل ناسزا گفتن به یک سرباز برای حضور در 3 بازی محروم شد. در پایان آن سال ایبرا به نزاع با اوگوچی اوونیوو، هم‌تیمی خود پرداخت؛ وی بعدها اعلام کرد که این دعوا نزدیک بود هر دوی آنها را به کشتن دهد.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب داغ ورزشی:
خواهش رحیمی از رویانیان: از تیم ما بازیکن نگیر
تصاویر/دیدار تیم‌ملی فوتسال ایران و قطر
حذف تیمهای بدهکار از لیگ برتر
ایران در آستانه تعلیق!