من معتقدم كارلوس كروش می تواند به تيم ملی و فوتبال ما كمك كند ولی واقعيت اين است كه شرايط تيم ملی هنوز تغييری نكرده است. دليلش اين است كه ستاره نداريم.

گل: خداداد عزیزی همچنان نسبت به شرایطی بحرانی فوتبال ایران معترض است.او کارلوس کی روش را یک مربی ایده آل برای تیم ملی می داند ولی معتقد است که حتی این مربی هم نمی تواند مشکل فوتبال ایران را حل کند.
خداداد می گوید:« من معتقدم كارلوس كروش می‌تواند به تیم ملی و فوتبال ما كمك كند ولی واقعیت این است كه شرایط تیم ملی هنوز تغییری نكرده است. دلیلش این است كه ستاره نداریم و تیم‌هایی مثل كره، ژاپن و استرالیا اجازه هنرنمایی به ما نخواهند داد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا فكر می‌كنید به جام جهانی صعود كنیم تاکید می کند مشكل ما نداشتن ستاره است ولی شما می‌بینید كه اكثر بازیكنان ژاپن، كره و استرالیا در لیگ‌های اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایتالیا فوتبال بازی می‌كنند. ما به طور حتم در مرحله بعد با این تیم‌ها روبرو خواهیم شد و خبری از اندونزی، مالدیو، تایلند و ... نخواهد بود.»
خدادا تاکید می کند:«من هم آرزو دارم تیم ملی كشورم به جام جهانی صعود كند ولی باید قبول كرد كه از فوتبال آسیا عقب افتاده‌ایم و آنقدر در تولید ستاره‌ها ضعیف هستیم كه فرهاد مجیدی و علی كریمی همچنان در این فوتبال می‌درخشند. من معتقدم کی روش خوب است ولی ما در این فوتبال مشکل داریم و همه چیزمان ایراد دارد.ما فقط با معجزه و اتفاقاتی عجیب می توانیم به جام جهانی برویم.مثلا اینکه در کره،ژاپن یا استرالیا زلزله یا سیل بیاید تا خدایی نکرده بازیکنان این تیم بمیرند!»
خداداد که به تازگی مدیر فنی ابومسلم مشهد شده در این خصوص می گوید:« قرار بود تمام وقت در اختیار ابومسلم باشم ولی این نامردی بود كه سیاه‌جامگان را تنها بگذارم چون از ابتدا در كنار این تیم بودم. من با آقای غیاثیان حرف زدم و قرار شد برنامه تمرین‌های دو تیم طوری تنظیم شود كه تداخل پیدا نكند و اگر هم بازی‌های دو تیم همزمان بود، من در كنار سیاه‌جامگان باشم.یعنی اولویت اول برای من سیاه جامگان است ولی در کنار ابومسلم هم خواهم بود.»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
پیام مقام معظم رهبری به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال
غیاثی: خیلی از فحش‌های این آقا را سانسور کردیم
طنز سال از زبان کفاشیان؛ عملکرد فدراسیون فوتبال قابل انتقاد نیست!!!
گزارشی از رجزخوانی های پدیده فوتبال ایران: 'عب گواردیولا'!
جادوگر چه گوش می کند؟ + عکس