هافبك اخراجی تراكتورسازی تبريز گفت: پيشنهادات زيادی از تيم های مختلف دارم اما پرسپوليس جدی ترين گزينه من است.

ایرنا: 'مهدی كیانی' در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تا چند روز آینده تكلیف جدایی ام از تراكتورسازی مشخص می شود و پس از دریافت رضایت نامه ام در مورد پیشنهاداتی كه دارم تصمیم گیری خواهم كرد.
وی درباره كسر 13 درصد از قراردادش با باشگاه تراكتورسازی گفت: من به این حكم اعتراض كرده ام زیرا من هم در جلسه تصمیم گیری درباره این موضوع باید حضور داشته باشم تا بتوانم از خودم دفاع كنم.
كیانی تصریح كرد: من در ابتدای فصل پیشنهادات بسیار بهتری از تراكتورسازی داشتم اما به عشق مردم تبریز و تیمی كه فوتبالم را در آن شروع كرده ام در این تیم ماندم.
وی ادامه داد: از حمایت هواداران تراكتورسازی در تمام مدتی كه در این تیم حضور داشتم بسیار ممنون هستم و امیدوارم این تیم بتواند به مقام قهرمانی و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا كند تا مردم تبریز شاد شوند.
هافبك تراكتورسازی گفت: از تیم های مختلفی در لیگ برتر و دسته یك پیشنهاد دارم اما چون نمی خواهم دیگران گمان كنند كه قصد بازارگرمی دارم نامی از آنها نمی برم.
وی افزود: در میان پیشنهاداتم،‌ پرسپولیس از همه جدی تر است و خودم هم دوست دارم برای این تیم بازی كنم.
كیانی در پایان، درباره درگیری اش با سرمربی تراكتورسازی گفت: قلعه نویی پیش از این هم به من توهین كرده بود اما من پاسخی به او نداده بودم اما یك مسابقه دوستانه ارزش این را ندارد كه مربی خود را كوچك كند و بازیكن را مقابل دیگران تحقیر كند، به این دلیل این توهین قلعه نویی برایم قابل تحمل نبود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:irna.ir

مطالب داغ ورزشی:
فتح‌الله زاده: خودم جلب می‌گيريم،چه کسی می‏خواهد مرا جلب کند!
رواج بی بندوباری در ورزش ایران اسلامی؟!! + تصاویر
پوستر روز-تیری آنری ستاره فراموش شده
تصاویر تأسف برانگیز از وضعیت تیم والیبال بانوان بازیگر
فریادهای عربی جاسم کرار بر سر مظلومی!