هفته دوازدهم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر کشور با برد خارج از خانه تیم پرسپولیس آغاز شد.

برنا: در نخستین بازی هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور از ساعت 15:30 دو تیم پرسپولیس و داماش در شهر رشت به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3-2 پرسپولیس خاتمه یافت.

در دقیقه 15 غلامرضا رضایی سانتر بلندی را بر روی دروازه داماش انجام داد و وحید هاشمیان نیز از اشتباه دروازه بان و غفلت مدافع حریف نهایت استفاده را برد و موفق شد گل اول سرخپوشان را به ثمر برساند.

7 دقیقه بعد محمد غلامی پس از عبور دادن توپ از بین پاهای شیث رضایی، در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی قرار گرفت و با یک ضربه "چیپ" توپ را از بالای سر دروازه پرسپولیس عبور داد و گل تساوی داماش را به نام خود ثبت کرد.

در ابتدای نیمه دوم هادی نوروزی به جای علی کریمی وارد میدان شد.

مهاجم تعویض شده پرسپولیس در دقیقه 48 روی ارسال تماشایی غلامرضا رضایی موفق شد با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند تا سرخپوشان 2-1 پیش بیفتند.

در دقیقه 60 محمد غلامی به خوبی از سمت چپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و یک پاس زیبا مقابل دروازه برای سید رضا چاووشی فراهم نمود تا این مهاجم ریزنقش با یک ضربه بغل پا دروازه خالی پرسپولیس را برای دومین بار باز کرده و نتیجه را 2-2 مساوی کند.

در دقیقه 87 اشتباه مهدوی کیا در دفع توپ باعث شد نوروزی یک پاس عمقی به محمد نوری بفرستد. این بازیکن نیز با یک ضربه پای چپ تیمش را 3-2 پیش انداخت و سه امتیاز به حساب سرخپوشان واریز کرد.

پرسپولیس با این برد 16 امتیازی شد و به رتبه هفتم صعود کرد. داماش نیز با 15 امتیاز به رده نهم سقوط کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport

منبع:bornanews.ir

مطالب داغ ورزشی:
هدیه ویژه رئیس‌جمهور به ورزشکاران
پوستر روز-گلزنی نکو در لالیگا
ژاوی بهترین پاسور/ مسی سلطان دریبل
دایی و فردوسی پور در داربی دانشگاه های تهران/گزارش تصویری
ترسناک ترین استخر شنا در جهان+عکس