دارنده مدال برنز المپيك 2004 آتن گفت: پس از جراحی پايم، مدتی استراحت كردم و هنگامی كه احساس كردم می توانم تمرينات را شروع كنم.

ایسنا: یوسف كرمی كه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی است، گفت: با نظر پزشكان در حال استراحت كردن هستم و برای بازگشت به اردوها عجله‌ای ندارم.

دارنده مدال برنز المپیك 2004 آتن گفت: پس از جراحی پایم، مدتی استراحت كردم و هنگامی كه احساس كردم می‌توانم تمرینات را شروع كنم. به اردوها آمدم، اما پس از این كه كمی به پایم فشار آوردم، زانویم درد گرفت، بنابراین دوباره تنها تمرینات سبك را انجام خواهم داد تا شرایطم بهتر شود.

وی افزود: پزشكان به من گفتند كه برای بازگشت به اردوها نباید عجله كنم، اگر عجله كنم و آسیب دیدگی‌ام به طور كامل خوب نشود، شاید پیش از المپیك كه تمرینات سنگین می‌شود، آسیب ببینم. بنابراین فعلا همان استراحت و تمرینات سبك را انجام می‌دهم تا زمانی كه پزشكان صلاح دیدند به اردوها بیایم.

كرمی با تاكید بر این كه آسیب دیدگی‌اش كاملا برطرف شده است، گفت: هیچ دردی ندارم و دوره‌ی نقاهت را سپری می‌كنم و فكر می‌كنم تا یك ماه دیگر بتوانم تمرینات را شروع كنم و طبق برنامه مربیان پیش بروم. اگر لحظه‌ای فكر كنم كه در المپیك مدال نمی‌گیرم، دیگر مبارزه نمی كنم، به توانایی خود اطمینان دارم و طمع كسب مدال ندارم، چون همه مدال‌ها را دارم.

دارنده مدال برنز المپیك 2004 آتن در پاسخ به این سوال كه با توجه به حضور فریبرز عسگری و هادی ساعی در روسیه و مبارزه نكردش در لیگ برتر، آیا بهتر نبود همراه آنها به روسیه می‌رفت و مسابقات كسب سهمیه اروپا و مبارزه حریفانش را از نزدیك تماشا می‌كرد؟ گفت: دوست داشتم بروم و تكواندوكاران آلمان، اسپانیا، ارمنستان و فرانسه را ببینم، اما نظر كادر فنی و فدراسیون این بود كه نروم. شاید آن‌ها فكر كردند كه بهتر است من استراحت كنم و به درمان خودم برسم.

وی ادامه داد: اعلام كرده بودم حتی حاضرم با هزینه شخصی به روسیه بروم و این مسابقات را از نزدیك ببینم. تماشای فیلم حریفان خوب است، اما دیدن تمام شرایط یك تكواندوكار از نزدیك و مشاهده تمام رفتارهایش قبل و بعد از مسابقه تاثیر زیادی در شناخت او دارد.

كرمی در صورت حضور در مسابقات جهانی 2013 و كسب مدال ركوردی جدید در عرصه جهانی برای خود با كسب پنج مدال جهانی ثبت خواهد كرد، این تكواندوكار قهرمان جهان گفت: شاید بعد از بازی‌های المپیك وسوسه شدم و برای ثبت ركوردی جدید در تیم ملی ماندم و از تكواندو خداحافظی نكردم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir

مطالب داغ ورزشی:
عکس/ برخورد مواد آتش زا به یکی از دروازه بان‌های فوتبال
اثبات ادعاهای کی‌روش و قطبی
ماجرای فیلم پنهانی از مربی تیم ملی جودو
تیم ملی از این پس سرپرست نخواهد داشت!
تبریک ویژه عادل فردوسی پور به اهالی سینما