در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر بالاخره اشکان دژاگه در مراحل آماده سازی این تیم حضور یافت و در کنار دیگر ملی پوشان تیم ملی ایران تمرین کرد.

مهر: آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از رویارویی با تیم ملی قطر از ساعت 15:30 دقیقه امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این تمرین علی کفاشیان، مهدی تاج و مهدی خراطی حضور داشتند و به مانند خبرنگاران و عکاسان ورزشی در 15 دقیقه نخست تمرین تماشاگر مراحل آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان بودند.

همانطور که عنوان شد خبرنگاران و عکاسان تنها 15 دقیقه می توانستند به پوشش خبری و تصویری آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با قطر بپردازند. حضور اشکان دژاگه خبرنگاران و عکاسان زیادی را به زمین شماره یک کمپ تیم های ملی کشانده بود. او که برای نخستین بار در تیم ملی تمرین می کرد با پیراهنی مشکی رنگ شرکت کرد که پیراهن او آستینی بلند داشت و روی آن پیراهن تیم ملی را پوشیده بود. ظاهرا او این پوشش را برای خالکوبی های روی بدنش انتخاب کرده بود.

دژاگه پیش از آغاز تمرین با علیرضا حقیقی صحبت می کرد و در جریان مراحل آماده سازی تیم بیشتر در کنار جوادنکونام حضور داشت. در حاشیه زمین  شماره یک ورزشگاه آزادی تعدادی از خبرنگاران قطری دیده می شدند.

تمرین عصر سه شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی با حضور 26 بازیکن تیم ملی انجام شد که یعقوب کریمی به دلیل مصدومیت حضور نداشت و اشکان دژآگه و جواد نکونام برای نخستین بار در تمرینات تیم ملی پیش از دیدار با قطر حضور یافتند.

در 15 دقیقه نخست تمرین امروز تیم ملی بازیکنان زیر نظر میک مک درموت مربی بدنساز تیم ملی بدنهای خود را گرم کردند و زمانی که کار با توپ آغاز شد خبرنگاران از ورزشگاه خارج شدند. ملی پوشان فوتبال کشورمان پیش از دیدار تمرین عکس یادگاری انداختند.

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 17 فردا چهارشنبه در چارچوب هفته ششم و پایانی از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی فوتبال قطر صف آرایی خواهد کرد.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com

مطالب داغ ورزشی:
پردرآمدترین ورزشکاران جهان در سال ۲۰۱۱
قطبی چرا علیه کشور به فیفا نامه بدهد؟
آرزوی مسی برای پایان فوتبالش
بارسلونا بهترین باشگاه‌ جهان در 2011
فرهاد مجيدی با لباس الغرافه (عكس)