از همین حالا می توانیم نام سرمربی آینده تراکتورسازی را اعلام کنیم؛ پرویز مظلومی

گل: نه تاپ‌ مولر و نه آن گزینه پرتغالی؛ نه علی دایی و نه مجید جلالی؛ تراکتورسازی مربی‌ای را به خدمت خواهد گرفت که سابقه سال ها گلزنی در زمین قدیمی تراکتور را دارد. پرویز مظلومی. سرمربی سابق استقلال. مربی‌ای که دو قطبی تبریز - تهران / استقلال - تراکتور را همچنان داغ نگه خواهد داشت. پرویز مظلومی از زمانی تبدیل به گزینه سرمربیگری تراکتور تبدیل شد که در یک مصاحبه برای مدیران تراکتور برای کنایه به قلعه نویی پیغام فرستاد که منتظر پیشنهاد شما هستم. این پیغام علنی اما چراغی را در ذهن مدیران تراکتور روشن کرد. اینکه آن ها بتوانند از پتانسیل مظلومی برای مقابله با امیر قلعه نویی استفاده کنند. پرویز مظلومی از روز چهارشنبه مذاکره خود را به طور رسمی با جعفری مدیرعامل تراکتور آغاز کرده و حالا در آستانه عقد قرارداد با این تیم تبریزی است.

مظلومی قبل از تراکتور، در تیم های نفت آبادان، مس، صبا، ابومسلم و استقلال مربیگری کرده و اتفاقا نتایج خوبی را در این تیم ها گرفته و غالبا در بین چهار تیم بالای جدول قرار داشته است. جالب است بدانید پرویز خان در سال 55 و 56 به عنوان مهاجم در تیم تراکتورسازی بازی کرد و به همراه کامل انجینی و حمید ملک احمدی به تیم ملی جوانان هم دعوت شده است.
این مهاجم سابق فوتبال ایران حالا به تیمی خواهد رفت که در رقابت های آسیایی حضور دارد. اما چه کسی است که نداند که کار کردن بعد از امیر قلعه نویی در تیمی که او در آن حضور داشته، چقدر دشوار است.
با حضور مظلومی، این احتمال وجود دارد که یکی دو بازیکن مطرح و ناراضی استقلال به تبریز بروند. اگر قرارداد تراکتور و مظلومی نهایی شود، هفته آینده هفته اخبار تراکتورچی هاست. تیمی که حالا یک قطب مطرح در فوتبال ایران است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
goal.com

مطالب داغ ورزشی:
جشن و آتش بازی بارسایی ها در نیوکمپ /تصاویر
رویانیان و فتح الله زاده در ترکیه +عکس
رابطه جالب کریستیانو رونالدو با پسرش /فیلم
فيفاکارت اميد نظری راصادر نکرد