تا دیروز همه اخبار مربوط به کریم انصاری‌فرد، مهاجم جوان تیم ملی و سایپا حاکی از احتمال عقد قرارداد او با استقلال بود اما دیروز قضیه تا حدودی فرق کرد.

جام نیوز: در حالی که سپاهان هم که جزو مشتریان پر و پا قرص کریم بود به ‌خاطر شرط این بازیکن مبنی بر اینکه «هر وقت از فصل خواستم، می‌توانم به اروپا بروم» پا پس کشید تا شایعه ماندن انصاری‌فرد در سایپا جدی شود. با این وجود آخرین خبرها حکایت از جدی شدن مذاکرات پرسپولیس با آقای گل لیگ یازدهم دارد. انصاری‌فرد نخستین گزینه دنیزلی برای تقویت خط حمله بوده و هست.» 

وی جزو نخستین بازیکنانی بود که پرسپولیسی‌ها با او مذاکره کردند و گفته می‌شد کریم قول‌هایی هم داده است اما با چرخش به طرف استقلال احتمال این همکاری کمتر شد. حالا شنیده می‌شود قضیه انصاری‌فرد- پرسپولیس جدی‌تر شده و این بازیکن طلب قراردادی 1.4 میلیارد تومانی کرده است. گفته می‌شود این مهاجم ملی‌پوش گفته 500 میلیون تومان از این مبلغ را همین ابتدای کار و به ‌صورت نقد می‌خواهد. 

شنیده شده کریم این شرط را برای استقلالی‌ها هم گذاشته و به نظر می‌رسد هر کدام از مسئولان آبی و قرمز بتوانند این پول را فراهم کنند شاه‌ماهی فصل نقل و انتقالات را به تور می‌اندازند. ظاهرا پرسپولیسی‌ها با پرداخت این مبلغ به انصاری فرد موافقت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد برای نهایی شدن تکلیف مقصد بعدی کریم چند روز دیگر باید به انتظار نشست.





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
سوژه این روزهای تمرینات تیم ملی /عکس
زنان ژاپنی طرفدار والیبال ایران و سعید معروف/ عکس
آیا مجیدی بمب تبریزی ها در بازار نقل و انتقالات می شود؟
سه بمب بازار نقل و انتقالات رسما پرسپولیسی شدند