سردار رویانیان صبح روز شنبه سوم تیر ماه در محل تمرین سرخپوشان حضور خواهد یافت و از نزدیک با هواداران، ملی‌پوشان، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفتگو خواهد کرد.

گل: از روزی که نیمی از ستاره‌های تیم ملی با قراردادهای پرسروصدا و پرحاشیه به پرسپولیس پیوستند هنوز کسی آن‌ها را دور هم و با لباس قرمزرنگ ندیده است. اما قرار است صبح فردا با حضور مدیرعامل باشگاه و ستاره‌های ملی‌پوش این آرزوی هواداران پرسپولیس رنگ واقعیت بگیرد.

تمرینات پرسپولیس از ابتدای هفته گذشته آغاز شد اما با توجه به این‌که بازیکنان ملی‌پوش در مرخصی به سر می‌بردند در جلسات تمرینی هفته گذشته حدودا 10 بازیکن حضور داشتند و علی کریمی تنها ملی‌پوشی بود که دو سه جلسه‌ای با پرسپولیس تمرین کرد. ضمن این‌که هواداران پرسپولیس طی دو سه روز گذشته از حضور بر سر تمرینات منع شدند تا فرصت تماشای همین تیم نصفه و نیمه را هم از دست داده باشند.

اما این‌طور که مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر داده‌اند صبح فردا (شنبه) هواداران پرسپولیس می‌توانند بر سر تمرینات تیم محبوب‌شان حاضر باشند و اتفاقا برنامه‌های خاصی هم در انتظار آن‌ها خواهد بود. مرخصی 10 روزه بازیکنان تیم ملی به پایان رسیده و به این ترتیب جلال حسینی، کریم انصاری‌فرد، حسین ماهینی و شهاب گردان فردا برای اولین بار در تمرین پرسپولیس حاضر خواهند بود. ضمن این‌ که محمد قاضی هم بعد از رفع مصدومیتش باید در این تمرینات حاضر شود و پولادی هم اولین تمرین فصل جدید خود را با لباس قرمزرنگ فردا انجام خواهد داد.

طبق برنامه‌ای که سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده، سردار رویانیان صبح روز شنبه سوم تیر ماه در محل تمرین سرخپوشان حضور خواهد یافت و از نزدیک با هواداران، ملی‌پوشان، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفتگو خواهد کرد. پیش از این قرار بود ملی‌پوشان صبح و هواداران بعدازظهر شنبه در تمرین سرخپوشان حضور یابند اما پس از آن، با تصمیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ورود هواداران از صبح روز شنبه در تمرینات بلامانع اعلام شد.

فردا برای پرسپولیسی‌ها روز خاصی خواهد بود. روزی که هواداران این تیم می‌توانند شاهد پرده‌برداری از پرستاره‌ترین پرسپولیس سال‌های اخیر باشند و رویانیان هم می‌تواند ابهت تیمی که جمع‌وجور کرده را به رخ رقبا بکشد. سردار، سابقه‌ی سان دیدن از نیروهای تحت امرش را در سمت‌های قبلی هم داشته، اما تشویق چندهزار نفره و محبوبیتی در این سطح، تجربه‌ای است که برای اولین بار سراغ این مدیر نظامی می‌آید.




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
goal.com

مطالب داغ ورزشی:
بادامکی ملوانی شد،اولادی هم می آید
میلاد میداودی: عاشق شماره پیراهن خاصی نیستم/در استقلال با شماره 10 بازی می کنم
تصاویری از تمرینات بدنسازی پرسپولیس
تاثیر رقمهای فوتبال برتمرکز کشتی‌گیران