هافبک تیم پرسپولیس گفت:کار سختی پیش رو داریم.

اوج نیوز:علی کریمی در حاشیه تمرین روز شنبه تیم پرسپولیس اظهار داشت:خوشحالم که دوباره پیراهن شماره 8 پرسپولیس را برتن کردم.امیدوارم پس از اتفاقاتی که سال گذشته برای ما رخ داد،امسال سال خوبی را پشت سربگذاریم.بالاخره همه می دانند سال قبل چه بدشانسی هایی گریبان ما را گرفت و امیدوارم امسال این مسائل را جبران کنیم.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم عنوان کرد:این موضوعات را بازیکنان نمی دانند اما طبعا تا دو روز آینده سرمربی تیم مشخص می شود.امیدوارم این تصمیم به پرسپولیس کمک کند. کریمی افزود:تا مسابقات یک ماه دیگر باقی مانده است و باید شرایط خاصی را پشت سربگذاریم.

وی درباره جدایی دنیزلی گفت:دنیزلی برای ما زحمات خوبی کشید اما به دلیل مشکلاتی که داشت استعفا داد.ما برای او آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم مشکلاتش حل شود.رفتن او ناخواسته بود و مسولان باشگاه ناگزیر شدند با او قطع همکاری کنند.

کریمی تاکید کرد:همه ما به دنبال این هستیم در زمین بازی همه چیز را ثابت کنیم.کارمان بسیار سخت است اما با حضور بازیکنان خوب باید تلاشمان را صد برابر کنیم.امیدوارم با حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم.

 

وی ادامه داد:"حرف و حدیث درباره ما زیاد بود.امیدواریم انتظارات را در فصل جدید براورده کنیم.مهم عملکرد بازیکنان در زمین است و خدا را شکر که بهترین ها را گرفتیم."

کریمی با ابراز رضایت از عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد:"کارها خوب پیش رفته و امیدوارم دست به دست هم بدهیم و در لیگ موفق باشیم."

وی درباره مبلغ قراردادها نیز گفت:"برای ما سقف و کف وجود ندارد و اگر باشگاه مایل باشد می تواند رقم قرارداد ها را اعلام کند.به نظر من مسایل مهم تری وجود دارد که باید به آنها پرداخت."

کریمی با تأکید بر اینکه هر کسی در فصل نقل و انتقالات زرنگ تر باشد بهتر عمل می کند،گفت:"پارسال استقلال بازیکنان خوبی گرفت و امسال نوبت ماست."

وی ابراز امیدواری کرد که فصل جدید لیگ فصلی جوانمردانه باشد و افزود:"این مسایل دیگر تمام شده و تیمها باید در زمین بازی نتایج خوبی بگیرند."




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:owjnews.ir


مطالب داغ ورزشی:
حمله مارادونا به سرمربی تیم ملی:کی روش خیلی تند با من حرف زد!
نقل و انتقالات/ طالبی به سپاهان پیوست
کاریکاتور؛ تب ملت های اروپا ...!!
میرسلاو کلوزه با پیراهن بارسا از فوتبال خداحافظی می کند