يوسف كرمی با شكست مقابل نماينده اسپانيا شانس رسيدن به مدال طلا را از دست داد.


ایسنا: درادامه رقابتهای تكواندو در وزن 80- كیلوگرم مردان یوسف كرمی با نتیجه 8 بر 2 مقابل "نیكلاس گارسیا" نفر پنجم رنكینگ جهانی از اسپانیا شكست خورد.
در راند نخست كرمی حملات بیشری انجام داد، اما ضربه‌هایش از دور پرتاب می‌شد و روی هوگو نمی‌نشست. در ثانیه‌های پایانی كرمی یك امتیاز گرفت و در پایان وقت نخست پیش افتاد.
در وقت دوم كرمی یك ضربه به هوگو و یك ضربه به سر دریافت كرد و 4 بر یك عقب افتاد و تایم دوم هم به پایان رسید.
در وقت سوم باز هم كرمی ضربه سر دریافت كرد و 7 بر یك عقب افتاد تا كارش سخت شود. ضربات متعدد از سوی حریف كرمی امتیازات او را به هشت رساند تا كرمی مقابل این تكواندوكار بلندقامت 24 ساله اسپانیایی كه تاكنون بارها مقابل تكواندوكاران ایرانی شكست خورده بود، با اختلاف زیادی ببازد.
این اسپانیایی سال 2008 در مسابقه‌های یونیورسیاد بلگراد با نتیجه 8 بر 7 به روح‌الله طالبی باخت. وی در مسابقه‌های انتخابی المپیك لندن در باكو نیز در دیدار نیمه نهایی 7 بر 3 به یوسف كرمی بازی را واگذار كرد. البته این اسپانیایی در همین رقابتها با "سارمینتو" ایتالیایی هم باخت تا سهمیه را نگیرد هرچند در مسابقات قهرمانی اروپا كه چند ماه بعد برگزار شد با یك شكست و یك پیروزی سهمیه حضور در لندن را كسب كرد.
قهرمان نوجوانان اروپا در باکو 2005 ، نقره قهرمانی اروپا 2008 ، نقره قهرمانی جهان 2009 دانمارک ، برنز قهرمانی اروپا 2012 از جمله مقام های گارسیا است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:
isna.ir

مطالب داغ ورزشی:
گاف بزرگ فاکس نیوز درمعرفی مردطلایی کشتی ایران /عکس
مسابقات پرتاب وزنه لیلا رجبی/ تصاویر
نام‌خانوادگی یک ایرانی مورد توجه رسانه‌ها+عکس
کاشته استثنایی سیدورف در لیگ برزیل /فیلم