رییس جمهور در پیامی افتخارآفرینی‌های دلاورمردان جانباز و معلول کشور، آقایان جلیل باقری، محسن کائیدی و نادر مرادی در رقابتهای پارالمپیک لندن را به آنان و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در پیامی افتخارآفرینی‌های دلاورمردان جانباز و معلول کشور، آقایان جلیل باقری، محسن کائیدی و نادر مرادی در رقابتهای پارالمپیک لندن را به آنان و ملت ایران تبریک گفت.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درخشش دلاورمردان و سرافرازان جانباز و معلول کشورمان آقایان جلیل باقری در پرتاب وزنه، محسن کائیدی در پرتاب نیزه و نادر مرادی در وزنه برداری در صحنه بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان پاراالمپیک ۲۰۱۲ لندن را به این قهرمانان، کاروان ورزشی و ملت ایران صمیمانه تبریک عرض کرده و تداوم موفقیت‌های کاروان ورزشی ایران را در این مسابقات از ایزد منان مسألت می‌نمایم.

ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان با همت والا و رشادت و غیرت مثال‌زدنی خود با به اهتزاز در آوردن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در مقابل دیدگان جهانیان، شادکامی و غرور ملی را برای ملت ایران به ارمغان آورده و شایستگی‌های ملت رشید ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

محمود احمدی‌نژاد
رییس‌جمهوری اسلامی ایران





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:Mashreghnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
محکوم کردن تماشاگران نتیجه‌ای ندارد/ از شکستن سر فرکی سرشکسته شدم
هم بازی شدن قوچان نژاد با 3 بازیکن رژیم صهیونیستی
پرسپولیس امروز استارت می زند
نکونام، جباری و انصاری فرد بهترین گلزنان ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ !