سردار آزمون ملی‌پوش جوان تیم سپاهان با پيشنهاد عقد قراردادی ۴ ساله برای پيوستن به روبین‌کازان روسیه مواجه شده است.

جام نیوز:سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کازان روسيه اعلام كرد كه سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان ایران و تیم سپاهان با عقد قراردادی 4 ساله به تیم فوتبال بزرگسالان روبین‌کازان تاتارستان روسیه پیوست.


این مهاجم گلزن تیم ملی جوانان که در 2 سال اخیر درخشش بسیار خوبی در تیم‌های ملی پایه و باشگاهی داشته است از چندین تیم بزرگ داخلی و حتی اروپایی پیشنهاد داشت که سرانجام پیشنهاد روبین‌کازان تاتارستان یکی از پرافتخارترین تیم‌های روسیه و مطرح اروپایی است را قبول و به این تیم رفت تا بتواند فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد.


البته خلیل آزمون پس از انتشار اين خبر آن را تكذيب كرده و گفته است: «باشگاه روبین کازان به سردار آزمون پیشنهاد داده و پیوستن پسرم به این باشگاه در حد حرف است. ارتباط ما با آنها هم از طریق "قربان بردیف" مربی روبین کازان است که ترکمنستانی بوده و چون ترکمنستان به گنبد زادگاه ما نزدیک بوده و حتی به نوعی با هم فامیل هستیم، صحبت‌هایی در این زمینه مطرح شد.»


وی افزود: «مسئولان روبین کازان پس از بررسی شرایط سردار و دیدن عملکرد او در مسابقات قهرمانی آسیا درخواست امضای قرارداد کردند و قرار است ما تا 26 یا 27 آذرماه به آنها اطلاع دهیم. اما سردار گزینه‌های دیگری چون اینترمیلان و بنفیکا را هم پیش‌رو دارد که قرار است همه را جمع‌بندی کرده و تصمیم نهایی را بگیریم.»


پدر سردار آزمون گفت: «من هم پدر و هم مدیر برنامه‌های پسرم هستم و در این 6 سال که زحمت‌ زیادی برای او کشیدم اجازه ندادم هیچ دلالی کنار او باشد. سردار بدون اجازه من به هیچ تیمی نخواهد رفت و با دقت فراوان تیم آینده‌اش را انتخاب می‌کنم. ما خیلی به اینکه پیشنهاد مالی کدام باشگاه بهتر است فکر نمی کنیم و می خواهیم سردار آینده فوتبالی خوبی داشته باشد.»


آزمون یک ماه دیگر 18 ساله خواهد شد تا به این ترتیب وی یکی از جوانترین لژیونرهای فوتبال ایران لقب بگیرد. سال گذشته نیز علیرضا حقیقی دروازبان تیم پرسپولیس با امضا قرارداد 4 ساله با تیم روبین‌کازان به این تیم پیوست.






گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب داغ ورزشي:
آرش افشين: رفتم فرانسه و در ليل تست پزشکي دادم
گل زيباي توماس مولر به هامبورگ/فيلم
جانواريو سرانجام به تهران رسيد/ ماموريت قلعه نويي به مدير برنامه هاي يار برزيلي!
مظلومي: کار عجيبي انجام ندادم که مهدوي‌کيا ناراحت شود/ مهدي براي فوتباليست‌هاي ايراني يک الگو است