گلشیفته فراهانی و بازیگر مشهور فرانسوی در یک فیلم جدید + عکس
 گلشیفته فراهانی در یک فیلم جدید با ماریون کوتیار ، بازیگر مشهور فرانسوی، همبازی شده است

گلشیفته فراهانی و ماریون کوتیار در Brothers & Sisters

گلشیفته فراهانی در یک فیلم جدید با ماریون کوتیار ، بازیگر مشهور فرانسوی، همبازی شده است. این پروژه ی جدید یک فیلم فرانسوی به نام Brothers & Sisters و به کارگردانی آرنود دپلشن است. علاوه بر کوتیار و فراهانی، ملویل پوپائود، بازیگر ۴۸ ساله فرانسوی هم در این فیلم نقش آفرینی می‌ کند.

بیشتر بدانید : اتفاق عجیب: گلشیفته فراهانی، دی‌کاپریو و ماریون کوتیار در فیلم کارگردان 17 ساله! + تصاویر

این فیلم درباره ی یک خواهر و برادر (با بازی کوتیار و پوپائود) است که سال ها است با هم صحبت نکرده‌ اند، اما مرگ والدین شان آن ها را مجبور به دیدار مجدد می‌ کند. گلشیفته فراهانی در این فیلم نقش همسر این برادر را ایفا می‌ کند.

آرنود دپلشن، کارگردان فرانسوی، که تاکنون چندین بار نامزد و برنده نخل طلای کن و جایزه سزار شده، فیلم‌ هایی نظیر Kings & Queen و Deception را کارگردانی کرده است.

گلشیفته فراهانی و ماریون کوتیار در سال ۲۰۱۳ جزء هیئت داوران جشنواره فیلم مراکش بودند که ریاست آن برعهده ی مارتین اسکورسیزی بود.

همچنین در سال ۲۰۱۸ وقتی گلشیفته فراهانی تصویری از خود در فیلم سینمایی دختران خورشید در اینستاگرامش منتشر کرد، کوتیار در کامنتی اشتیاق خود را برای تماشای فیلم فراهانی ابراز کرد. او نوشت: «نمی توانم برای دیدن این فیلم صبر کنم.»

بیشتر بدانید : کامنت ماریون کوتیار ستاره سینمای فرانسه برای گلشیفته فراهانی + تصویر

گلشیفته فراهانی در کنار مارتین اسکورسیزی و ماریون کوتیار
گلشیفته فراهانی در کنار مارتین اسکورسیزی و ماریون کوتیار

گلشیفته فراهانی از زمان مهاجرت از کشور، با برخی بازیگران و کارگردانان مشهور خارجی همکاری داشته است. او در اولین فیلم سینمایی خارجی اش، «یک مشت دروغ» (Body of Lies) به کارگردانی ریدلی اسکات، با لئوناردو دیکاپریو همبازی شد.

فراهانی همکاری دوباره ای با ریدلی اسکات در فیلم «خروج: خدایان و پادشاهان» (xodus: Gods and Kings) داشت و در فیلم «پترسون» (Paterson) جیم جارموش با آدام درایور همبازی شد.

در اپیزود جدید مجموعه فیلم «دزدان دریایی کاراییب» به نام «مردگان حکایت نمی کنند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) حضور یافت و در فیلم اکشن «استخراج» (Extraction) با کریس همسورث همبازی شد.

بیشتر بدانید : درباره فیلم اکشن و جذاب Extraction، فیلم جدید گلشیفته فراهانی + عکس

همچنین به تازگی یک سریال علمی تخیلی آمریکایی به نام «هجوم» (Invasion) با بازی گلشیفته فراهانی از سرویس اپل تی وی پلاس پخش شد که درباره ی حمله ی موجودات فضایی بود. فراهانی در این سریال با سم نیل همبازی بود.

گلشیفته فراهانی که در مرداد سال ۹۹ از دریافت شهروندی فرانسه پس از گذشت ۱۲ سال از ترک ایران خبر داده بود، چندی قبل در مصاحبه ای گفت به دلیل اینکه در هالیوود تنها نقش تروریست خاورمیانه ای به او پیشنهاد می شد تصمیم به ترک هالیوود گرفت و سینمای اروپا را برای ادامه ی فعالیت بازیگری اش برگزید.

او در اینباره گفت: «در ابتدا در هالیوود دائم به من نقش تروریست خاورمیانه‌ ای پیشنهاد می‌ شد، برای همین آنجا را ترک کردم. به اروپا رفتم تا آزاد باشم و در نقش‌ هایی بازی کنم که ریشه‌ ی آن ها خیلی مشخص نباشد، نقش‌ هایی که امیدها و مشکلاتی دارند که هر شهروند دیگری در جهان دارد.»

 

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های گلشیفته فراهانی و کریس همسورث در فیلم Extraction 2020

بیشتر بدانید : گلشیفته فراهانی و کریس همسورث در یک ماموریت خطرناک + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com