رئیسی : واکسن به دلایل مختلف به دستمان می رسد
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا علت سرعت گرفتن روند واردات واکسن به کشور را تشریح کرد.

بانک مرکزی و وزارت خارجه پای ثابت جلسات هستند


دکتر علیرضا رئیسی در پاسخ به اظهاراتی در زمینه سرعت گرفتن روند واکسیناسیون کرونا در کشور، گفت: سیاست بلد نیستم و نمی‌دانم fatf چیست، اما الان واکسن دارد به دستمان می‌رسد و علت‌های مختلفی دارد.

وی گفت: خیلی کشورهای دنیا که تولید کننده واکسن هستند، اکثر جمعیت خود را واکسیناسیون کردند. نکته دیگر اینکه قراردادهایی که بسته شد و آن زمان بدعهدی کردند اکنون در حال عملیاتی شدن است و همه در کشور دست به دست هم دادند و پای کار آمدند و مثلا بانک مرکزی، وزارت امور خارجه، معاون اول رئیس جمهور و.... پای ثابت جلسات ما هستند و جلسات بسیار کاربردی شده است و در جلسات تصمیمات قاطع گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه از کانال‌های مختلف برای واردات واکسن تلاش می‌شود، اظهار کرد: جلسه‌ای داشتیم که حتی برای اینکه ۲ روز زودتر واکسن به دستمان برسد اقدامات بسیار زیادی انجام دادیم.

بنابر اعلام وبدا، رئیسی ادامه داد: همه در حال تلاش هستند. شاید سال قبل همین موقع بحث واکسیناسیون خیلی در دنیا جدی نبود. الان از عمر واکسیناسیون در دنیا کمتر از یک سال می‌گذرد و به همین دلیل مهم این است که واکسن در حالت پایدار به ما می‌رسد و ان شاءلله ظرفیت را بالا ببریم که حداکثر واکسیناسیون را انجام دهیم.

رییسی گفت: حتما تا دهه فجر گروه هدفمان را واکسینه کردیم.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir