گشت و گذار در خانه جالب و خیره کننده دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید
عمارت خیره‌کننده دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در مادرید دارای یک استخر، زمین فوتبال اختصاصی خودش و یک کمد لباس با ۳۰ پیراهن مشکی یکسان است

خانه رویایی دیگو سیمئونه

دیگو سیمئونه پردرآمدترین مربی جهان است و با اتلتیکو مادرید ۸ جام از جمله ۲ قهرمانی لالیگا و ۲ قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورده است.

این مرد احساساتی ۵۲ ساله همچنین دوران خوبی را به عنوان بازیکن سپری کرده و در ۶۲۶ بازی در تیم‌های رده بزرگسالان و ۱۰۸ بازی ملی برای کشورش ایفای نقش کرد.

او اکنون ملکی زیبا در پایتخت اسپانیا برای خود خرید که تبدیل به یک خانه خانوادگی ایده‌آل برای او و همسر مدلش کارلا پریرا و دو دخترشان فرانچسکا و والنتینا شده است.

سیمئونه در مستند پرایم ویدیوی خودش حضور داشت و قهرمانی‌اش در لالیگا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ و همچنین بازتاب زندگی و خانواده‌اش را به تصویر کشید، به‌ویژه روزهایی را که بوئنوس‌آیرس را در سن ۲۰ سالگی به مقصد ایتالیا ترک کرد تا با پیزا قرارداد امضا کند.


نمای داخلی منزل سیمئونه

نمای داخلی منزل سیمئونه

او با فیلمبرداری فراوان در خانه، به طرفداران نگاهی به مکان آرامش‌بخش خودش را هدیه کرد. این فیلم استخر شنای عالی با صندلی‌های آفتاب‌گیرش را نشان داد که اعضای خانواده می‌توانند آنجا بنشینند و آفتاب بگیرند. همانطور که انتظار می‌رفت، آشپزخانه مدرن و درجه یکی دارد و فضای داخلی بسیار جادار و به رنگ خنثی طراحی شده. جای تعجب نیست که سیمئونه زمان زیادی را صرف کار روی تاکتیک‌های تیمی و برنامه‌های بازی در خانه خودش می‌کند، زیرا اتاق کار و مطالعه او در خانه بسیار شگفت‌انگیز است.

پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ مشرف به چمن‌زارها و باغ هستند، جایی که سیمئونه با سه پسر فوتبالیست حرفه‌ای‌اش جووانی، جانلوکا و جولیانو در زمین مینی ۴G فوتبال بازی می‌کنند و مسیری که رنجروور تمام مشکی‌اش را در آن پارک می‌کند.

صحبت از رنگ تمام مشکی شد، بد نیست بگوییم که سیمئونه به پوشیدن لباس مخصوص به خودش در روز مسابقات مشهور است؛ کت و شلوار مشکی، پیراهن مشکی، کراوات مشکی، کمربند مشکی و کفش مشکی. نگاهی دزدکی به کمد لباس او نشان می‌دهد که چقدر پیراهن مشکی را دوست دارد.

یک بخش کامل از کمد لباسش به حدود ۳۰ پیراهن مشکی آستین بلند و همچنین تقریباً ۲۰ پیراهن سفید دیگر و یک قفسه کت و شلوار مشکی اختصاص داده شده است. تعداد کمی بلوز و ژاکت معمولی‌تر هم بین لباس‌هایش به چشم می‌خورد.


کمد لباس سیمئونه با پیراهن های مشکی

کمد لباس سیمئونه با پیراهن های مشکی



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی