پروفسور سمیعی جراح مغز و اعصاب جهان شد
افتخاری دیگر توسط پرفسور سمیعی برای جامعه علمی ایران آفریده شد
آكادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان، جایزه سال 2014 این آكادمی با عنوان Golden Neuron Award را به چهره ماندگار پزشكی ایران و جهان، پرفسور مجید سمیعی اعطاء كرد.

 آكادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان، پروفسور مجید سمیعی، چهره ماندگار پزشكی ایران و جهان را به‌عنوان برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان و برنده جایزه این آكادمی در سال 2014 انتخاب كرد.

این جایزه طی یك مراسم رسمی امروز 11 اكتبر سال 2014 میلادی، در شهر وین و با حضور مقامات رسمی كشور اتریش و اساتید طراز اول جهان در رشته جراحی مغز و اعصاب به پروفسور مجید سمیعی اعطاء شد.

ماه گذشته نیز طی یك مراسم رسمی نشان علمی كشور قزاقستان و استادی افتخاری دانشگاه آستارا خان به پروفسور سمیعی اعطاء شد و از وی برای آموزش جراحان مغز و اعصاب این كشور دعوت به عمل آمد.

پروفسور مجید سمیعی پرافتخارترین جراح ایرانی است كه ده‌ها جایزه و مدال علمی بین‌المللی را در زمینه گسترش مرزهای دانش در حیطه علوم مغز اعصاب به دست آورده است.

پروفسور سمیعی در سال 2013 نیز از سوی نشریه معتبر ورلد نوروسرجری به‌عنوان برترین جراح مغز اعصاب جهان در سال 2013 انتخاب شد و در شماره ویژه این نشریه كه به مناسبت انتخاب این جراح ایرانی به‌عنوان جراح برتر جهان در سال 2013 انتشار یافت، ده‌ها استاد و جراح طراز اول جهانی در خصوص خدمات شایان توجه وی به رشته جراحی مغز و اعصاب مقالات متعددی را به چاپ رساندند.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی :
برندگان نوبل فیزیک و نوبل شیمی 2014 معرفی شدند + تصاویر
یک شایعه بازار موبایل را لرزاند
سدسازان بزرگ کشور حالا مدافع تخریب سدها هستند
سبد کالایی جدید دولت کی توزیع می شود ؟
موضع رسمی دولت درباره مساله حصر