بانفوذترین چهره فناوری سال معرفی شد
نشریه‌ آمریکایی فوربس با انتخاب ولادیمیر پوتین به عنوان بانفوذترین چهره سال ۲۰۱۴، سه مدیر کمپانی‌های مایکروسافت و گوگل را هم جزو ۱۰ چهره بانفوذ آورد.
 نشریه‌ آمریکایی فوربس با انتخاب ولادیمیر پوتین به عنوان بانفوذترین چهره سال ۲۰۱۴، سه مدیر کمپانی‌های مایکروسافت و گوگل را هم جزو ۱۰ چهره بانفوذ آورد. در حالی نشریه فوربس قدرتمندترین شخصیت جهان در سال 2014 را ولادیمیر پوتین معرفی کرده که نگاهی به جدول قدرتمندترین اشخاص نشان از این دارد که چهره فناوری محور هم در میان بانفوذترین اشخاص حضور دارد.

فوربس لیست 72 شخصیت قدرتمند جهان در سال 2014 را منتشر کرد. در این لیست ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در رتبه‌ی اول قرار دارد. بیل گیتس نیز از دنیای فناوری رتبه‌ی هفتم را کسب کرده است.

امسال نیز طبق روال هر ساله، این نشریه از میان مدیران سازمان‌ها، سران کشورها، کارآفرینان و چهره‌هایی که منجر به اثرگذاری در جهان شده‌اند 72 چهره قدرتمند دنیا را معرفی کرده است.

در لیست منتشر شده، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه جایگاه نخست را از آن خود کرده و ثروتمندترین شخصیت آمریکا یا همان موسس مایکروسافت هم در جایگاه هفتم ایستاده است.

علاوه بر بیل گیتس که در جایگاه هفتم دیده می‌شود، لری پیج و سرگئی برین بنیانگذاران گوگل هم به صورت مشترک در رتبه نهم قرار گرفته‌اند.

فوربس علاوه بر قدرت نفوذ جهانی، ثروت افراد و درآمد کمپانی‌ها را هم به عنوان معیاری مجزا برای انتخاب 72 چهره بانفوذ دنیا لحاظ کرده است.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
پیوند سر هم امکان پذیر شد!
گزارش آمانو درباره اجرای پادمانها در ایران
فروش شلوارهای جین میلیونی در تهران!
رسوایی جدید پنتاگون در عراق
قتل خانوادگی به خاطر اختلاف ارث و میراث