تشییع شهدای نیروی انتظامی در مقابله با سارقان امروز برگزار شد
امروز شهرستان گلپایگان رنگ و بوی دیگری داشت، رنگ و بوی دوران دفاع مقدس، آن دورانی كه شهیدان والامقام دفاع مقدس بر دوش مردم خداجوی این دیار با شعار «لا اله الاالله» و «الله اكبر» تشییع می شدند.
تشییع شهدای نیروی انتظامی سرهنگ محمد هاشمی ، سروان سید مجید مهدوی، سرباز وظیفه حسین صبوحی و دو شهید (زیبایی) از روستای دُر كه در مقابله با سارقین به شهادت رسیده بودند در گلپایگان برگزار شد.

امروز شهرستان گلپایگان رنگ و بوی دیگری داشت، رنگ و بوی دوران دفاع مقدس، آن دورانی كه شهیدان والامقام دفاع مقدس بر دوش مردم خداجوی این دیار با شعار «لا اله الاالله» و «الله اكبر» تشییع می شدند.

امروز جوانان و نوجوانانی كه آن دوران را ندیده و تجربه نكرده بودند با خیل عظیم جمعیت زن و مرد برای تشییع پیكرهای پاك و مطهر شهیدان گلگون كفن و ایستاده در مقابل ظلم و جور و شرارت همراه بودند.

آسمان هم دیشب به حال این شهیدان گریست و با دانه های بارانی خود را شریك غم مردم این دیار در مراسم وداع با آنان كرد؛ اما مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان گلپایگان در صف های متحد و یكپارچه امروز در مراسم تشییع ۵ شهید شرارت حضور پررنگ و معنا داشتند.

گلپایگان امروز یكپارچه تعطیل بود، كسبه، بازاریان، كارمندان دوایر دولتی و ارگان ها همه و همه آمده بودند تا از حافظان نظم و امنیت قدردانی كنند.

سیل جمعیت تشییع شهدای جان بركف نیروی انتظامی سرهنگ محمد هاشمی جانشین فرماندهی انتظامی، سروان سید مجید مهدوی، سرباز وظیفه حسین صبوحی با دو شهید پدر و پسر( زیبایی) از روستای دُر كه در مقابله با اشرار و سارقین به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شروع و پس از طی زمانی حدود دو ساعت در خیابان های هفده تن و امام خمینی (ره) گلپایگان تا میدان شهدای ۱۷ شهریور را تشییع كردند.

آیین تشییع شهدای جان بركف نیروی انتظامی و دو شهید از روستای دُر، پس از تشییع و برگزاری نماز بر پیكر آنان كه از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان خوانده شد، برای خاكسپاری به شهرستان خوانسار و روستای دُر و آرامستان قاضی زاهد گلپایگان رهسپار شدند.

سید محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی پس از پایان تشییع شهدای گرانقدر ضمن اعلام پیام تسلیت مرجع بزرگوار حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی، ریاست و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مسئولین امنیتی و انتظامی كشور خواستار تقویت امكانات و تجهیزات لجستیكی و نیروی مورد نیاز به جهت قرار داشتن شهرستان گلپایگان در حوزه دو استان دیگر شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی:
قیمت مسکن ویژه در تهران چقدر است؟
10 جایگاه سوخت در تهران تعطیل شد
به زودی طرح برخورد با دست فروشان مترو و بی آرتی اجرا می شود
تهدید به ترور رئیس جمهور توسط داعش + عکس
پسری که به اشتباه دوستش را کشت