گردهمایی شرکت پارس حیات با نمایندگان رسانه های مطرح به مناسب شب یلدا
شرکت پارس‌حیات و نمایندگان این سازمان، به مناسب شب یلدا در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲، گردهمایی برگزار کردند و میزبان نمایندگان رسانه‌های مطرح بودند. این گردهمایی فرصتی به دست داد تا شرکت پارس‌حیات درباره جنبه‌های مختلف فعالیت‌هایش در ایران و فعالیت‌های جهانی هلدینگ حیات توضیحاتی ارائه دهد.

شرکت پارس‌حیات و نمایندگان این سازمان، به مناسب شب یلدا در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲، گردهمایی برگزار کردند و میزبان نمایندگان رسانه‌های مطرح بودند. این گردهمایی فرصتی به دست داد تا شرکت پارس‌حیات درباره جنبه‌های مختلف فعالیت‌هایش در ایران و فعالیت‌های جهانی هلدینگ حیات توضیحاتی ارائه دهد. این شب به یاد ماندنی به حضور موثر ۱۵ ساله این شرکت در ایران و بیان تعهداتش به مصرف‌کنندگان و ذی‌نفعان این سازمان اختصاص پیدا کرد و همچنین چشم‌انداز این شرکت در ایران و سرمایه‌گذاری‌های آینده نیز به اصحاب رسانه ارائه شد.

2.jpg


مشابه سال گذشته، امسال نیز شرکت پارس‌حیات در تاریخ ششم دی‌ماه ۱۴۰۲ و در واپسین روزهای سال میلادی، از نماینده‌های رسانه‌های مطرح کشور برای گردهمایی دعوت کرد. این شب‌نشینی در راستای باور پارس‌حیات به ارتباطات شفاف و دوطرفه با ذی‌نفعان، به‌ویژه رسانه‌ها برگزار شد.

5.jpg


در ابتدای این گردهمایی، عدنان هوجااغلو، مدیرعامل شرکت پارس‌حیات از اصول و مبانی هلدینگ حیات و تعهد همیشگی این هلدینگ به کیفیت و ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و مقرون‌به‌صرفگی در جمهوری اسلامی ایران گفت. همچنین جایگاه این هولدینگ به عنوان چهارمین تولیدکننده برتر محصولات پوشک و بزرگترین تولیدکننده محصولات دستمال کاغذی در خاورمیانه، اروپای شرقی و آفریقا را افتخاری بزرگ دانست و به رشد قابل توجه شرکت پارس‌حیات و گسترش تولید در ایران در طول سال‌های گذشته اشاره کرد. وی در کنار دستاوردهای شگفت‌انگیز پارس‌حیات، شروع تولید محصولات مراقبت از منزل با برند تست را در سال ۱۳۹۷ نقطه عطف دیگر این سازمان دانست و بیان داشت که محصولات تست، ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به برند پیشگام این حوزه در آینده‌ای نزدیک را دارد.

3.jpg


نازیلا هومان، مدیر ارتباطات و امور برون‌سازمانی شرکت پارس‌حیات نیز اشاره‌ای به دستاوردهای شرکت از آغاز فعالیت‌هایش در ایران داشت و بر تعهد سازمان به شفافیت و ارتباطات دوطرفه به عنوان ارزش اصلی سازمان تاکید کرد. وی همچنین انطباق با قوانین و استانداردهای جهانی و همچنین داخلی کشور در حوزه بهداشت را از اولویت‌های سازمان برشمرد و حضور پرافتخار و مستمر پارس‌حیات برای بیش از ۱۵ سال در کشور را گواهی بر این ادعا دانست.

4.jpg


ادامه این شب‌نشینی با ارائه‌ای توسط سمیرا شهرابی، مدیر مارکتینگ شرکت پارس‌حیات همراه بود. سمیرا شهرابی به معرفی برندها و محصولات پارس‌حیات و ویژگی‌های آن‌ها پرداخت و حضور این محصولات در کشور، بازخورد مثبت و علاقه مصرف‌کنندگان به این محصولات را پرافتخار دانست. وی نوآوری در محصولات شرکت را از عناصر اصلی افزایش محبوبیت محصولات بیان کرد و نیز به توضیح درباره مراکز مدرن و باکیفیت تحقیق و توسعه حیات به عنوان مراکزی برای بهبود روند تولیدات محصولات پرداخت.
 
 
   




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com
منبع: شرکت پارس حیات ایران