معرفی مهم ترین خیابان های کیش
 با ما همراه باشید. ما قرار است شمارا به خیابان‌های کیش ببریم و باهم هم‌سفر شویم تا مسیری کوتاه و ایده‌ئال را برای لذت بردن از مسافرت خود به کیش پیدا کنیم. پس با ما همراه باشید که قرار است کوتاه‌ترین راه برای بهترین مقصد در پیش روی شما باشد.


 مسافرت‌های ما به سرتاسر ایران دو بخش مهم را در بردارد. یا قرار است به گشت‌وگذار بپردازیم و از مناظر بکر و تفریحات دایر شده برای گردشگران بهره بگیریم. یا اینکه قرار است دست به خرید بزنیم که بازهم نیاز است با خیابان‌های اصلی و بخش‌های مهم هر شهر آشنایی لازم را داشته باشیم. برای رزرو هتل که اصلاً جای نگرانی نیست. شما به‌راحتی با مراجعه به وب‌سایت علی بابا می‌توانیداقدام به رزرو هتلی شبیه به هتل شایان کیش علی بابا کنید. برای آشنایی با خیابان‌ها و کوچه‌پس‌کوچه‌های جزیره زیبای کیش هم بهتر است با ما همراه باشید. ما قرار است شمارا به خیابان‌های کیش ببریم و باهم هم‌سفر شویم تا مسیری کوتاه و ایده‌ئال را برای لذت بردن از مسافرت خود به کیش پیدا کنیم. پس با ما همراه باشید که قرار است کوتاه‌ترین راه برای بهترین مقصد در پیش روی شما باشد.


معرفی مهم‌ترین خیابان‌های کیش


بخش بومی‌نشین کیش از بخش توریست گردی آن جدا است پس برای کسانی که می‌خواهند با سبک و سیاق مردمان خطه جنوب آشنا شوند. خالی از لطف نیست که بدانند اهالی بومی جزیره کیش بیشتر در محله‌های سفین، دیهو و باغو زندگی می‌کنند. از سوی دیگر برای خرید و تفریح بخش‌های دیگری در کیش در نظر گرفته‌شده است که در ادامه بخشی از آن را به شما معرفی می‌کنیم ما را همراهی کنید.
 

9dc752b2-deec-4306-a801-e621bcfe7570.jpg


خیابان فردوسی کیش


 یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر به کیش گشت‌وگذار در خیابان‌های زیبای این جزیره بی‌نظیر است. آن‌هم با خودروهای لوکسی که اجاره کردن آن‌ها فقط از طریق آب‌های آزاد جزیره کیش برای شما فراهم‌شده است. شما می‌توانید در خیابان فردوسی کیش که سنگ‌فرش شده است و با نورپردازی رنگی زیبایی آن چندین برابر شده است یکی از خاطره ساز ترین تجربه‌های رانندگی خود را داشته باشید. در این مسیر شما می‌توانید نمادهای هنری و مجسمه‌های سنگی بسیار زیبایی را شاهد باشید. البته وجود مراکز خرید هم مانع از آن می‌شود که دست‌خالی به هتل برگردید به این خاطر که پردیس یک و پردیس دو و مرکز خرید پانیذ از مهم‌ترین مراکز خرید کیش در این خیابان واقع‌شده است. شما می‌توانید تجربه خوبی را از رانندگی در شب‌های کیش در این خیابان داشته باشید. نورپردازی بی‌نظیر و آب‌وهوای بکری که در پیش روی شما قرار دارد با صدای یک موسیقی آرامش‌بخش بدون شک لذت مسافرت شمارا چندین برابر خواهد کرد.


خیابان ساحل جزیره کیش


 خیابان دیگری که از مهم‌ترین خیابان‌های کیش به شمار می‌آید ساحل است. شما از طریق این خیابان به‌راحتی می‌توانید به کنار دریا بروید و قدم زدن در ساحل خلیج‌فارس را تجربه کنید.

به یاد داشته باشید که هتل شایان کیش علی بابا هم در این خیابان واقع‌شده است که یکی از هتل‌های محبوب در کیش به شمار می‌آید. البته هتل‌های پنج ستاره دیگری هم در این خیابان واقع‌شده است و این امر نشان از اهمیت و پرطرفدار بودن آن دارد. برای خرید هم به شما توصیه می‌کنیم به مرکز خرید زیتون بروید که یکی از بازارهای معروف در این منطقه محسوب می‌شود. البته اسکله قدیمی جزیره کیش که یکی از مکان‌های تفریحی این منطقه است در خیابان ساحل واقع‌شده است. در پایان‌ هم خارج از لطف نیست که بگویم مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش نیز در نزدیکی خیابان ساحل ساخته‌شده است. همان‌طور که مشخص است خیابان ساحل مسیر دسترسی به دریا را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما مهیا کرده است.
 

282e5d0c-e7d8-4d63-9e91-1b3c2184fc10.jpg


خیابان رودکی کیش


 اگر بخواهیم یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های کیش را به شما معرفی کنیم. قطع به‌یقین به شما توصیه خواهیم کرد که به خیابان رودکی کیش سریع بزنید. این خیابان حال و هوای خاص خود را دارد و یکی از زنده‌ترین خیابان‌ها در جزیره کیش به شمار می‌آید. در این خیابان شما می‌توانید مراکز خرید بسیار لوکس و زیبایی را شاهد باشید. از سوی دیگر وجود هتل‌های بسیار گران‌قیمت و متنوع هم در این هتل برای شما قابل‌دسترسی است. مرکز خرید میکامال یکی از مراکز خرید لوکس در این منطقه است که حتماً توصیه می‌کنیم به بازدید از مغازه‌های زیبای آن بپردازید.


 خیابان تهران جزیره کیش


خیابانی بانام تهران در شرق جزیره کیش واقع‌شده است که درواقع مسیر دسترسی به شهرک صدف را برای بومی‌ها فراهم کرده است. دانشگاه صنعتی شریف در خیابان تهران جزیره کیش واقع‌شده است. از سوی دیگر می‌توانیم بگویم که این خیابان با مراکز خرید چین و مرکز خرید مروارید خیلی فاصله‌ای ندارد. شما می‌توانید حتی اقامت خود را در این خیابان تجربه کنید اگرچه به هتل شایان کیش علی بابا در این خیابان نیست. هتل‌های دیگری نظیر هتل سه ستاره پارسیان نیک، هتل سه ستاره لوتوس، هتل چهار ستاره سورینت صدف، هتل دوستاره ققنوس، هتل چهار ستاره سورینت مریم، هتل چهار ستاره فلامینگو و هتل پنج ستاره ایران در این خیابان واقع‌شده است.


کلام آخر پیرامون معرفی خیابان‌های محبوب کیش


همان‌طور که در طول مقاله پیش رو اشاره شد خیابان‌های محبوب کیش هرکدام به دلیلی به شهرت رسیده‌اند. برخی از این خیابان‌ها به دلیل نورپردازی و جاده طولانی که در پیش روی شما قرار می‌دهند برای دور کردن با خودروهای لوکس در نظر گرفته‌شده‌اند. برخی از این خیابان‌ها مملو از هتل‌های گران‌قیمت و ارزان‌قیمت هستند. برخی دیگر نیز برای خرید در پاساژهای لوکس و ارزان‌قیمت موردتوجه قرارگرفته‌اند. در پایان ‌هم می‌توانیم بگویم برخی نیز علاوه بر مسیر دسترسی به ساحل و دریا برای رزرو اتاق‌های لوکسی مانند هتل شایان کیش علی بابا در پیش روی شما قرار داده‌شده‌اند که به معرفی آن‌ها پرداختیم. امید است با آشنایی هر چه بیشتر با خیابان‌های جدید و کوچه‌پس‌کوچه‌های این جزیره زیبا بتوانید اوقات خوشی را در این منطقه گردشگری سپری کنید.
 





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:alibaba.ir